bigfront

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2011 21:30 #1321241 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik wéét dat een bigfront
Ik wéét dat een bigfront en een enkel dins radio qua breedte in hetzelfde vak passen in een 960, ik eerst namelijk een enkel dins in mijn 960 en die heb ik vervangen door een bigfront, dus qua breedte klopt het inderdaad. Maar je moet nu toch maar eens uit de doeken doen waarom het volgens jou klopt dat de W een aanduiding is voor de breedte. Welke gewoonte moeten we hier dan wél hebben, als het niet de ónze is?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2011 21:44 #1321242 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pfff..
Zo moeilijk is het toch niet. DIN = DIN. Altijd. Omdat er iets gestandaardiseerd moet worden. We weten allemaal hoe een dubbeldin radio er uit ziet. Alsof er twee enkel din radio's boven elkaar liggen. Als iemand dan iets plaatst met afmetingen, waarbij de breedte ineens anders staat, dan kun je met een beetje logisch verstand wel bedenken dat de aanduidingen voor diepte en breedte per ongeluk omgedraaid zijn. Draai de L en de W om en je bent er.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2011 21:54 #1321243 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duh
Dat probeer ik Mathy ook aan z`n verstand te peuteren, met een omweg, dat wel

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2011 23:46 #1321250 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Verdwaal je zelf niet, met die omweg?
Hallo Richard
Dat hoef je me niet aan het verstand te peuteren.  Ik probeer jou alleen aan het verstand te peuteren, dat in sommige landen dingen anders benoemd worden.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2011 09:52 #1321258 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus volgens jou zijn de
Dus volgens jou zijn de letters niet omgedraaid?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2011 23:26 #1321322 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Anders
Hallo Richard
Dat zeg ik niet.  Ik zeg ook niet dat het wel zo is.  Ik zeg alleen dat het zou kunnen.  Of dat de schrijver van de originele text in een land/streek woont, waar ze onder lengte, breedte en hoogte net iets anders bedoelen dan wij.
Ik schat zo in, dat je meerdere talen machtig bent.  Dan weet je toch ook, dat je niet alles letterlijk kunt vertalen.  En dat andere talen vaak andere zinsconstructies gebruiken om iets te beschrijven?  Iets vergelijkbaars kan ook met woorden als lengte, breedte en hoogte van toepassing zijn.
Trouwens, er wordt hier van lengte, breedte en hoogte gesproken.  Maar als we het in NL over dit soort afmetingen hebben, dan spreken we toch nooit over lengte, maar hebben we het over (niet-respectievelijk) breedte, hoogte en diepte?
groetjes
Mathy

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2011 16:29 #1328918 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Aanvulling relais
Vond "toevallig" vandaag <a href=" forum.vccn.no/showthread.php?t=9060&page=4 ">deze site waar ook duidelijke foto´s staan van welke relais hij heeft verplaatst voor een dubbel din.
Ben benieuwd hoe dat straks gaat met de SC 700 op mijn bureau

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
05-09-2011 16:35 #1328921 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Ben heeel benieuwd of je het voor elkaar krijgt.
Ben heeel benieuwd of je het voor elkaar krijgt.
Misschien zijn de volvo bigfronts nog wat dieper?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2011 17:18 #1328922 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijna.

Wytze schreef : Misschien zijn de volvo bigfronts nog wat dieper?

DIN impliceerd een standaard, maar dat gaat in ieder geval op, voor de hoogte en breedte.De diepte is min of meer gelijkt.Een EONON ding, uit China, of weet ik waar vandaan, is net ietsje dieper, omdat er een fan achterop zit en een koelrib is toegevoegd.De Volvo Bigfronts zijn allemaal gelijk van formaat, op de HU-803 na (of in ieder geval die met een 3-cd wisselaar)
De middelste rij, miet eruit en verplaatst, die gast op dat zweedse forum heeft ze onder de relaisbak gevouwen.De achterste rij moet er bijna helemaal uit en verplaatst, want die hebben bijna allemaal een vaste voet.En ja, die twee rijen, zitten beide in dde weg, als je niet wil zagen in de radio zelf en er een dubbelDIN vak in zet, die op het zweedse forum genoemd werd, voor bijna 50 euri.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2011 19:01 #1328937 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic no is geen se
Hallo Bas
Als je de site bedoelt waar Jerry het over heeft, dan is dat een Noorse en geen Zweedse.  En als ik het goed heb gelezen/gezien/geinterpreteerd wat Google Translate ervan gemaakt heeft, dan hoef je alleen een paar relais uit de middelste rij te verhuizen.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC