iso stekker 740 / 760 van voor 93
- V700 register
- Nieuw lid
-
Fred 740 schreef : Kijk eens op deze site , dit merk wordt door veel amh verkocht en ook sommige elctonica winkels verkopen deze iso kabels
<a href=" www.tomacarparts.nl/?show=page&id=6&...ub=false&taal=NL "> www.tomacarparts.nl/?show=page&id=6&...ub=false&taal=NL
Las net over je bericht heen, hun hebben inderdaad de juiste kabel, en met de juiste foto! Deze is het: <a href=" www.tomacarparts.nl/?show=page&id=6&...d=147663&taal=NL "> www.tomacarparts.nl/?show=page&id=6&...d=147663&taal=NL
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verlichting o.i.d ?
Of voor de voet bediening.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik me niet vergis, voetbediening, geejee kan dat waarschijnlijk bevestigen.hdalhuisen schreef : Of voor de voet bediening.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat wel, maar ik kom niet verder, dan dat ik alles wat ik van die radio in een boterhamzakje gedaan heb en dat zat aan 1 van de twee radio's geplakt, toch?hdalhuisen schreef : Hé Bas,heb je nog gezocht???
Volgens mij moet ik er nog eentje hebben, ook voor de sloop....Ik zal even kijken. Voor welke type had je hem ook alweer nodig?
Wellicht even per PB, wat je wil.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hieronder de complete lijst:oranje (rechts): voetpedaal zender zoekergroen: constante plus blauw: geschakelde plus zwartgeel: pluspool speaker rechtsachterzwartwit: pluspool speaker linksachterwitblauw: pluspool speaker linksvoorblauwwit: pluspool speaker rechtsvoorrood: retourvoeding +12V bij radio AAN (externe apparatuur)Zwart: Massa Antenne kabel: Antenne
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-