Richtingaanwijzer knippert snel terwijl alles het doet.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Dat is zeker geen condensator, het is een proper IC'tje met een stuk of 8 pootjes.
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die redneck oplossing moet dan op iedere hoek gedaan worden. Lijkt me niet echt handig om zulke rondhangende lampies te hebben.
Misschien tzt op zoek naar een ouderwetse knipperrelais. Of een weerstandje op iedere "lijn". Ook andere suggesties blijven welkom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Grtz... Henk
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hoe herken je die lampjes? Staat dat op de verpakking?pwevers schreef : Je hebt speciale led-lampjes, die als het goed is, de boel om de tuin leiden en dus geen storing doorgeven.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die silver vision's, zijn dat gloeilampjes of LED's?
BTW bestaan er ook duplo LED's die wit uitzien en wit licht uitstralen als "standslicht" aanstaat en oranje knipperen als je knipperlicht aanstaat?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor zover mij bekend is heeft de richting aanwijzer een maximum aantal keren bling mag geven per minuut, er staat mij iets van bij dat die bling tussen de 30 en 60 keer per minuut op mag lichten, dus ADHD gaat in de trent van 60 tot..... keer per minuut is dus afkeur punt.
Ik meen dat hier al een draadje over is geweest maar mn laptop loopt te k**ten dus gaat niet te veel vragen van dat ding.
het kan zijn dat ik er naast zit maar heb een heel flauw vermoeden van niet.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy , ik kan zo snel niet meer de advertenties terugvinden, maar bij de beschrijving van die lampjes ben ik het wel eens tegengekomen dat er een 'ingebouwde 'weerstand' inzat om foutmeldingen te voorkomen.... ( dus je moet afgaan op wat leverancier je verteld ) Als je bij Conrad kijkt kom je bij de LED lampjes ook zo'n soort beschrijving tegen, maar die lampjes komen er in hun reviews niet zo goed van af.Mathy schreef :
Hoe herken je die lampjes? Staat dat op de verpakking?pwevers schreef : Je hebt speciale led-lampjes, die als het goed is, de boel om de tuin leiden en dus geen storing doorgeven.