blitzsafe
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2011 13:52 #1306856
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas, de accu eraf en er
Helaas, de accu eraf en er weer op (waar was die radiocode nu ook alweer?) en nog steeds een dode blitzsafe. Tenzij jullie nog een gouden tip hebben, ga ik een verloopstekker kopen en mijn radio uit mijn echte klassieker halen. Die gebruik ik in die auto eigenlijk toch nooit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2011 16:06 #1306872
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Door de bliksem getroffen?
Hallo spider
Weet je zeker dat de blitzsafe het wel doet?
groetjes
Mathy (die overigens geen idee heeft hoe je dat kunt testen, behalve door even met iemand te ruilen waarbij ie zeker werkt.)
Weet je zeker dat de blitzsafe het wel doet?
groetjes
Mathy (die overigens geen idee heeft hoe je dat kunt testen, behalve door even met iemand te ruilen waarbij ie zeker werkt.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2011 18:29 #1306897
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mathy, zeker weet ik het
Mathy, zeker weet ik het niet, maar heb ondertussen wel van alles geprobeerd. Vooral omdat het ding een dag prima heeft gefunctioneerd en daarna dus ineens niet meer, heb ik wel het sterke vermoeden dat ie vroegtijdig is overleden. Ik ga hem terugsturen in de hoop nog wat van mijn investering terug te krijgen. Ondertussen zit er een moderne radio in mijn 940. Aanmerkelijk beter geluid en muziek uit mijn ipod. Toch had ik liever de originele radio gebruikt, past veel beter bij de uitstraling van de Volvo.
Moderators: Jerry Stam