Aanjager defect , hulp gevraagd....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2010 19:14 #1298285
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In
In mijn boekje staat dat er achter/onder het dashboardkastje een gele en een zwarte stekker (beide 4 polig dacht ik) zitten. Geel is voor een carkit, zwart voor accessoires. In mijn geval zit daar de standkachel (apart van de normale kachel/ventilatie) aan. Mocht je nog eens iets willen fabrieken, een extra voeding oid, dan kun je die zwarte en/of gele daarvoor gebruiken. Ik dacht dat er oa een contact geschakelde plus en een 15A constante voeding aan zaten. Met een relais kun je daar dus wel iets leuks mee doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2010 23:51 #1298419
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Weerstand
Hallo Paul
Toch is dat volgens mij de kachelweerstand. Als je die eruit haalt, zie je een aantal weerstanden zitten. Als die niet helemaal goed zitten, reageert de ventilator niet meer op elke stand van de schakelaar. Het gat waar je kachelweerstand zit is trouwens uitermate geschikt om het een verloopstukje voor op de stofzuiger even de "potpourri" uit de kachelbehuizing te zuigen.
En zo te zien heb je een Deltamill-airco.
groetjes
Mathy
Toch is dat volgens mij de kachelweerstand. Als je die eruit haalt, zie je een aantal weerstanden zitten. Als die niet helemaal goed zitten, reageert de ventilator niet meer op elke stand van de schakelaar. Het gat waar je kachelweerstand zit is trouwens uitermate geschikt om het een verloopstukje voor op de stofzuiger even de "potpourri" uit de kachelbehuizing te zuigen.
En zo te zien heb je een Deltamill-airco.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2010 23:53 #1298420
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Carkitdraadjes
Hallo Henk
groetjes
Mathy
Zegt dat boekje nog wat meer over die vier draadjes voor de carkit?henk 940LPT schreef : In mijn boekje staat dat er achter/onder het dashboardkastje een gele en een zwarte stekker (beide 4 polig dacht ik) zitten. Geel is voor een carkit, zwart voor accessoires.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam