ECC knippert soms
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 07:59 #1300570
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij mij anders
De ventilator gaat bij mij alleen vol aan als ik de knop met de snelheden op "5" zet, en soms als ik dezelfde knop op "auto" zet. Snelheid is (bij mij) dus onafhankelijk van de stand van de middelste knop (auto, ontwaseming of één van de andere standen).Er zijn verschillende uitvoeringen van de ECC units. Ik heb een ECC uit met "sterretje" knop voor de AC (AC gaat aan als ik de knop indruk, dan gaat blauwe rand rond knop ook "aan", standaard bij ontwaseming), van modeljaar '98.Baseman schreef : Als je 1 van de twee knoppen op auto zet, of de middelste op auto of ontwaseming, gaat de ventilator vol aan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 13:17 #1300612
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee, ik bedoel dat ie ofwel alle standen doet ofwel helemaal nie
960turbo schreef : Nee, ik bedoel dat ie ofwel alle standen doet ofwel helemaal niets.
- en als de blower het niet doet, heb je dan wel spanning op de stekker die hem van stroom moet voorzien?......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2011 20:49 #1301020
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, ik ken de werking van de
Ja, ik ken de werking van de ECC. Snelheid van de blower is bij 'auto' afhankelijk van de ingestelde temperatuur tov de werkelijke binnentemperatuur.
Ik heb op de blowermotor op beide draden spanning gemeten (met testlampje, geen voltage gemeten) terwijl deze dan niet draaide (knipperend AC-lampje omdat ie het niet doet)
Ik denk dus dat het wel in de aarding kan zitten maar waar zit die dan?
Ik heb op de blowermotor op beide draden spanning gemeten (met testlampje, geen voltage gemeten) terwijl deze dan niet draaide (knipperend AC-lampje omdat ie het niet doet)
Ik denk dus dat het wel in de aarding kan zitten maar waar zit die dan?
Moderators: Jerry Stam