Alarm origineel volvo, maar geen guard?-OPGELOST
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2010 08:29 #1280032
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bladzijde 5
Op bladzijde 5 van <a href="/system/files/VolvoGuardAlarmSystem.PDF" target="_blank">de Volvo Guard gebruiksaanwijzing</a> staat hoe je een handzender aan het alarm kunt koppelen. Deed het bij mij goed, je moet hooguit de knopjes dus wat langer ingedrukt houden. Maar verder precies hetzelfde!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2010 11:58 #1280288
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hm ik heb even in de
Hm ik heb even in de beschrijving gekeken, maar die driehoek die in de auto moet zitten, zit er bij mij niet in helaas.
Ga ik de boel dan wel gekoppeld krijgen?
Ga ik de boel dan wel gekoppeld krijgen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2010 15:45 #1280297
door V700 register
Ik denk eerder dat het een euroalarm of de simpele versie van het Volvo VGLA systeem, maar dan dus zonder Guard (ben de naam even kwijt)
Beantwoord door V700 register in topic Geen Guard
Dan heb je dus geen Guard alarm, zoals aan de hand van de AB eigenlijk al was af te leiden.Zit er een Guard sticker op de voordeurruiten? EndlessQuest schreef : Hm ik heb even in de beschrijving gekeken, maar die driehoek die in de auto moet zitten, zit er bij mij niet in helaas.
Ik denk eerder dat het een euroalarm of de simpele versie van het Volvo VGLA systeem, maar dan dus zonder Guard (ben de naam even kwijt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2010 18:11 #1280316
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er zitten geen guard
Er zitten geen guard stickers op de ruiten oid.
Is volgens mij ook geen euro-alarm.
Ach, uiteindelijk maakt het mij niet uit, ik wilde een zender hebben en wilde dus weten of de zender die ik had gevonden ook te koppelen was (en hoe) aan mijn auto. Dat is allemaal gelukt, waarmee de kous af is wat dat punt betreft.
Nou heb ik van de 960 die ik vorig jaar gesloopt heb nog wel zo`n driehoek liggen, met een guard handzender (zo`n grijs ding met streepje) en ook nog groot relais dat er bij hoorde. Maar daarmee kan ik vast de boel nog niet inbouwen in mijn 940, of wel?

Is volgens mij ook geen euro-alarm.
Ach, uiteindelijk maakt het mij niet uit, ik wilde een zender hebben en wilde dus weten of de zender die ik had gevonden ook te koppelen was (en hoe) aan mijn auto. Dat is allemaal gelukt, waarmee de kous af is wat dat punt betreft.
Nou heb ik van de 960 die ik vorig jaar gesloopt heb nog wel zo`n driehoek liggen, met een guard handzender (zo`n grijs ding met streepje) en ook nog groot relais dat er bij hoorde. Maar daarmee kan ik vast de boel nog niet inbouwen in mijn 940, of wel?

Moderators: Jerry Stam