Alarm origineel volvo, maar geen guard?-OPGELOST

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 19:11 #1081511 door V700 register
Alarm origineel volvo, maar geen guard?-OPGELOST is gemaakt door V700 register
Op mijn 960 heb ik een alarm zitten, dat ge(de)activeerd wordt met <a href=" auto-onderdelen.marktplaats.nl/volvo-ond...bediening-volvo.html ">deze handzender. Weet iemand wat voor soort alarm dit is?
En belangrijker nog, helaas heb ik maar 1 handzender. De aangeboden handzender zou ik er dus wel bij willen hebben, maar valt die dan, net als de verhalen over guard systemen die ik hier vaak lees, ook in te regelen op het alarm dat ik dus blijkbaar ook in mijn auto heb?
Iemand die hier meer van weet?
UPDATE 19 JUNI
Dankzij de beschrijving die ik van de aanbieder erbij kreeg, heb ik inmiddels twee werkende handzenders voor onze 960. Iedereen dank voor de informatie, feedback etc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 20:31 #1279990 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik niet
Ik weet er zelf niets van - zie deze AB voor het eerst, maar mocht je hier (zelfs van Bas  ) verder geen respons krijgen, dan zou ik gewoon bij de aanbieder langs gaan en proberen.
Ik heb bij hem laatst een Guard AB gekocht en hij had alle tijd om me te helpen om hem aan de praat te krijgen met mijn auto. En hij woont zo ongeveer bij jou om de hoek, toch? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 20:56 #1279997 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Pieter, de aanbieder
Hé Pieter,
de aanbieder woont zo`n beetje om de hoek inderdaad, als je dat bedoelde. En een ritje naar Bas is ook geen drama, ware het niet dat de 960 geschorst is op het moment. (Ik heb er teveel, zegt de baas )
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 21:06 #1279998 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Who's the boss...

EndlessQuest schreef : Ik heb er teveel, zegt de baas

Ik mag er van mijn baas maar één , dus volgens mij heb jij een luxeprobleem...
Wouter laat zich er op voor staan dat hij werkend spul verkoopt, dus misschien kun je een niet-goed-geld-terug deal met hem maken, dan kun je gewoon thuis hobbyen met dat ding. Moet je wel eerst weten hoe, natuurlijk. Staat het niet in de gebruikershandleiding van de auto?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 21:12 #1279999 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik geef toe, luxeprobleem,
Ik geef toe, luxeprobleem, maar er alleen maar naar kijken is ook niet alles hoor
Jij kent Wouter, begrijp ik dat goed?
Zal de handleiding nog eens goed nakijken. Bedenk mij plotseling dat het zomaar zou kunnen dat er paperassen over het alarm bij de onderhoudshistorie zit. Hm, denk, denk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 21:33 #1280004 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat niet

EndlessQuest schreef : Jij kent Wouter, begrijp ik dat goed?

Kennen zou ik niet willen zeggen, maar ik heb twee keer contact met hem gehad. Het is een gepensioneerde heer die dit er als hobby/handel bij doet. De eerste keer heeft hij me een gebruikte Guard II AB verkocht en een week later ook nog een nieuwe. De eerste hebben we bij hem thuis voor de deur geprogrammeerd, ik mocht pas afrekenen als 'ie het deed. De tweede heeft hij bij me thuis afgeleverd omdat hij toch in de buurt was. Ook toen vertrok hij pas toen het werkte. Ik heb dus aangenaam zaken met hem gedaan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 21:37 #1280006 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ah kijk, dat soort
Ah kijk, dat soort ervaringen hoor ik altijd graag. Ik ben benieuwd. Bedankt in ieder geval voor het delen van jouw ervaring!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 23:17 #1280019 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opgelost?
Opgelost?
Ik moet er ook nog ergens eentje hebben, ooit uit nieuwsgierigheid gekocht, was toen meen ik van een 460.
Kijk eerst maar eens bij die Wouter, ik kon de mijne zo gouw niet vinden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-06-2010 01:46 #1280029 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Past als...
Ben voor mijn afstandsbedieningloos aangeschafte 960 ook eens op zoek geweest, en na een aantal verkeerden bleek dit type inderdaad te passen! Heb er twee gekocht (via eBay.com), weet dat degene met achterop de code CWTIFWBIG het doen op een Guard1-alarm. Knop moet je wel iets langer vasthouden bij de- en activeren, maar hij doet 't (bij mij) dus wel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-06-2010 07:35 #1280030 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet helemaal opgelost, want
Niet helemaal opgelost, want ik weet nog niet hoe ik deze zender moet koppelen aan mijn auto.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC