Auto down en auto up ramen bestuurders portier
- Robert Geurts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2013 20:56 #1386512
door Robert Geurts
Beantwoord door Robert Geurts in topic Draadje afstoffen
He wat leuk om te zien dat dit draadje nog steeds nuttig is. Ook leuk om te zien dat ik dit alweer 3 jaar geleden heb ingebouwd. Werkt nog steeds helemaal tiptop.
Ik vind auto-up vooral handig bij parkeergarages en de peage. Met mijn handbak heb ik allebei de handjes nodig om op te schakelen
Groet,
Robert
Ik vind auto-up vooral handig bij parkeergarages en de peage. Met mijn handbak heb ik allebei de handjes nodig om op te schakelen

Groet,
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- R Newvolvo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2020 17:19 #1463667
door R Newvolvo (GAST)
Beantwoord door R Newvolvo (GAST) in topic Schema
Beste allen,
Zou ik jullie, 7 jaar na dato, vriendelijk om een schema mogen vragen voor de aansluiting? Zekering 9 blijft maar doorbranden en uit het draadje haal ik niet 1 2 3 de oplossing. Het schema van de topicstarter klopt (volgens mij dus) niet, toch?
Enorm bedankt!!
Zou ik jullie, 7 jaar na dato, vriendelijk om een schema mogen vragen voor de aansluiting? Zekering 9 blijft maar doorbranden en uit het draadje haal ik niet 1 2 3 de oplossing. Het schema van de topicstarter klopt (volgens mij dus) niet, toch?
Enorm bedankt!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2020 21:45 #1463672
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Wanneer?
Hallo newvolvo
Het schema wordt op Zweedse Volvo 700 en 900 fora veelvuldig gebruikt, dus het schema klopt.
Wanneer brandt de zekering door? Bij Auto-Up, Auto-Down, op het moment dat je het aansluit?
groetjes
Mathy
Het schema wordt op Zweedse Volvo 700 en 900 fora veelvuldig gebruikt, dus het schema klopt.
Wanneer brandt de zekering door? Bij Auto-Up, Auto-Down, op het moment dat je het aansluit?
groetjes
Mathy
- R Newvolvo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2020 22:57 #1463673
door R Newvolvo (GAST)
Beantwoord door R Newvolvo (GAST) in topic Enkele verbindingen
Beste Mathy,
Ik ben nog niet helemaal uit over hoe de linker aansluiting van de 'power window button' eerst aan te sluiten op de motor en dan door te lussen naar het relais. Ik heb <a href=" volvo700vereniging.nl/node/9696 ">jouw schema schema aangehouden in dit draadje.
Ook vroeg ik me af waar je 12V en massa afgetakt had. Heb je dit uit de knopjes zelf gehaald, of bijvoorbeeld van het rode deurlampje?
Vriendelijke groet,
Robert
Ik ben nog niet helemaal uit over hoe de linker aansluiting van de 'power window button' eerst aan te sluiten op de motor en dan door te lussen naar het relais. Ik heb <a href=" volvo700vereniging.nl/node/9696 ">jouw schema schema aangehouden in dit draadje.
Ook vroeg ik me af waar je 12V en massa afgetakt had. Heb je dit uit de knopjes zelf gehaald, of bijvoorbeeld van het rode deurlampje?
Vriendelijke groet,
Robert
- R Newvolvo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2020 23:00 #1463674
door R Newvolvo (GAST)
Beantwoord door R Newvolvo (GAST) in topic Zekering doorbranden
Wat betreft de zekering die doorbrandt, dat was bij het aansluiten van het auto-down relais. Ik moet wel toegeven dat ik gehaast, hopend dat de regen nog even op zich liet wachten, alles aansloot. Het zal vast een foutieve aansluiting zijn. Ik denk dat verheldering op bovengenoemde vragen het probleem op zullen lossen 
Nogmaals dank!

Nogmaals dank!
- noppen20
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2020 09:44 #1463676
door noppen20
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Beantwoord door noppen20 in topic Ik heb het destijds
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Moderators: Jerry Stam