Mistachterlicht werkt niet (nieuw probleempje?)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
"Scheinwerfer" zitten normalgesproken aan de voorkant, dat geldt dus ook voor "Nebelscheinwerfer".krots4 schreef : Voor "nebel scheinwerfer" is dat wel nodig want je schakelt zomaar 10 ampere met dat schakelaartje.
BTW "Nebelschlussleuchte(n)" zou er overigens ook nog kunnen staan.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Vreemd, bij mij deed het mistachterlicht het ook niet, en er miste een zekering in de laatste nummers, er daar een zekering ingedrukt, en voila mistachterlicht werkte weer.pwevers schreef : Bovenste rij nummer 7 is van mistlampen
Als ik die zekering er weer uit haalde deed ie het niet meer...
Groeten,Gerben
PS> Moderators? Misschien handig een overzicht van de zekeringdoos en wat erachter zit op de site te zetten? [of staat deze er al op?] </div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Vreemd, zou het niet weten, het was in mijn vorige wagen, die nu bij davids broer rond rolt.pwevers schreef : Gerben,
kijk nu in de handleiding en zie nu bij zekering nr. 22 een rijtje met oa 'relais mistlampen'........
Hoe dit dan werkt weet ik niet, maar maakt het misschien minder bizar, blijkbaar en een aparte zekering , op nr 7 , en nog een relais wat ook gezekerd is..
Net even in mijn eigen wagen gekeken [ja kon het niet laten], NR 25: REAR FOG LAMPS.
maar zonder zekering erin [en ja bij deze wagen doet de achtermistlamp het ook niet, zal er morgen is een zekering indrukken]
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groet,
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
Check dan gelijk álle zekeringen, is ook weer niet zoveel werk, bedenk me trouwens dat waarschijnlijk achter op klepje wat weer achter de asbak zit,davidvdheiden schreef : dus als ik 7, 22 en 25 zou vervangen door de juiste zekeringen weer, zal het in elk geval niet meer in de zekeringen zitten
?
als je het nog kunt volgen , de omschrijvingen van de zekeringen staan .....

- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor jullie hulp
- V700 register
- Nieuw lid
-
In hoeverre is dit een probleem bij bijv APK? Of is het lichtgevende knopje genoeg?
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ook bij mij licht er geen lampje op, ook in geen enkele wagen dat gehad.
Geld voor Achter En Voor mistlichten.
Volgens mij zit die functie ook niet in de tellerbak.
Het is genoeg dat het knopje oplicht.
Groeten,Gerben