koplampen blijven branden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2010 10:18 #1267660 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo allemaal,   Wat gaaf
Hallo allemaal,

Wat gaaf dat er zo veel mensen met me mee denken. Echt TOP!
De eerder door mij verwijderde zekeringen heb ik weer teruggeplaatst, maar nu heb ik #25 (automatische dimlichten / uit schakelen) toch maar vervangen. Dat was de eerste die ik had gecheckt, maar omdat die er gewoon goed uitzag had ik die weer teruggeplaatst. Nu die vervangen is werkt het weer prima! Lichten gaan netjes aan EN weer uit als ik dat van ze wens....;-)
Dat verhaal van die rook onder de motorkap klinkt wel heftig zeg, maar dat lijkt bij mij gelukkig niet aan de orde (al zal ik nog ff kritisch onder de kap gaan kijken als 't droog is buiten....!
Ook naar de trailerdoos zal ik kijken, want ik heb idd een trekhaak. Benieuwd of ik er wijs uit kan.
Vriendelijke groet, Stephan
 VOLVO 940 2.3LPT / 11-1995 / 244k / Tropic Green Metallic-Pearl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2010 13:25 #1267668 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Contactslot
Het is een bekend euvel dat het electrische blokje achter de contactsleutel nog wel eens wil slijten, vooral als er altijd met een zware sleutelbos is gereden.
Als het contactslot bedienen ervoor zorgt dat de lampen wel uitgaan, dan kun je ervan uitgaan dat door slijtage de contacten niet helemaal meer jofel zijn.
Een nieuw electrisch contactblok achter de contactsleutel is dacht ik iets van een tientje of 5.
Alle andere genoemde tiups zijn natuurlijk ook mogelijk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC