Accuklem minpool kan nu snel los bij noodgeval of sleutelen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 21:24 #1266264 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stuurboord
Het zou dus maar zo kunnen dat het "draad "uit de Engelse sloper gaat passen. Bedankt voor de tip.!
Aan de andere kant.....mensen die kwaad in de zin hebben kunnen dus zo jou alarm (zonder noodstroom voorziening) uitzetten.
Ik heb daar geen last van hoor,wie wil er nu in Slurpje gezien worden .Hier op de Veluwe weet iedereen dat Slurpje de Volvo 760 GLE Hausser van de DalHaussertjes is.
Zit er iemand anders in,... dan weet ik dat meteen.!! En zit de persoon in kwestie zwaar in de problemen (gelijk de éérste meters al)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 21:59 #1266281 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij conrad
hebben ze van de snelkoppelingen.<a href=" www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~f...talog_max_results=20 " target="_blank"> klik HIER  en selecteer

Accu snelsluit klemmen

Bas heeft die al eens aangeboden hier. Trouwens bij een goede alarminstallatie hoort ook een ëigen voeding!
Groet Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 22:55 #1266311 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Startonderbreker

hdalhuisen schreef : Aan de andere kant.....mensen die kwaad in de zin hebben kunnen dus zo jou alarm (zonder noodstroom voorziening) uitzetten.

Ik heb daar geen last van hoor,wie wil er nu in Slurpje gezien worden .Hier op de Veluwe weet iedereen dat Slurpje de Volvo 760 GLE Hausser van de DalHaussertjes is.Zit er iemand anders in,... dan weet ik dat meteen.!! En zit de persoon in kwestie zwaar in de problemen (gelijk de éérste meters al)

Ehh, wat doet zo'n autoalarm dan? Behalve toeteren? Als je ermee wilt rijden zal je toch weer de accu moeten aansluiten toch?Bij mij zit er een startonderbreker in, met chipje in de contactsleutel. Dacht ik. En een knipperend ledje achter de voorruit. En soms, als ik de lage prijzen zie die er voor onze knappe auto's kennelijk vandaag de dag gelden en ik bedenkt me wat ik er 5 jaar geleden voor heb betaald, dan denk ik wel eens, met mijn WA+ verzekering, als ie gestolen wordt....
Ik moet er niet aan denken, .... nou, even dan... :-) (citaat van Wim Kan).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2010 16:52 #1266451 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wegslepen?
Je hoeft er toch niet in weg te rijden.?
Maar goed,laten we er maar niet aan denken.Slupje heeft een goed alarm daar ben ik niet bang voor.
Trouwens,vandaag in het nieuws: auto,s open gemaakt(lees ingebroken) in Blaricum zonder een spoor van braak.Lang leven de A.B !
&#160;
&#160;

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 19:55 #1267200 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic In mijn buurt
Op <a href=" link.marktplaats.nl/323712691 ">Marktplaats bij mij in de buurt staat een verkoper die 50 cent per knop wil hebben.
Als jullie interesse hebben wil ik er wel een setje overnemen en in een envelop stoppen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 20:02 #1267203 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is
Is het wel M8 ? Dacht dat het sleutel 10 was, dat lijkt me M6.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 22:49 #1267245 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt is m6
Klopt Henk, het boutje op de accupool moet M6 zijn. Die van de advertentie is M8. Als er iemand is die moeite heeft met zo'n knop te vinden met M6 draad, pb me maar even dan koop ik hem hier en stuur hem op.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC