Plasma schermen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het zou een mooie boel zijn als het verplicht is om telkens op de oorsponkelijke vraag te antwoorden ....
Het mooie van een forum zoals dit is toch dat je lekker ideeën op kunt doen over verschillende zaken en dat je daar met anderen over kunt praten .
Natuurlijk moet het een beetje bij het oorspronkelijke onderwerp blijven, maar dat is hier zeker het geval lijkt me .

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had hier eerder een plaatje gepost. Hierop is te zien hoe een en ander er uit ziet als het los en onverlicht is (zie onderste helft van plaatje). Dat kun je dus in je tellerbehuizing knutselen en de verlichting instellen op blauw of groen (zie bovenste helft van plaatje). Verder zit er een dimmertje aan het geheel.wolwo schreef : Hoe het werkt weet ik dus nog altijd niet.
Zo moeilijk is dat toch niet?

- A. Remy
- Nieuw lid
-
Ben helemaal niet gepikeerd, was alleen een vaststellingTon schreef : Ik begrijp jouw gepikeerdheid in deze niet helemaal ...
Neen, waarom zouik het anders hier ook nog es vragen. Dit is geen kwis toch?Ton schreef : ... maar weet je nu inmiddels hoe ze werken, heb je dat ook gevraagd?
Heb ik op zich geen probleem mee, maar kweetniehoeveel keer dezelfde vraag stellen aan stylingbutiken vind ik toch wel een beetje zinloos.Ton schreef : En eerlijk gezegd snap ik ook niet helemaal waarom een ander geen contact met die firma mag opnemen met de vraag hoe het zit met het gebruik van de originele behuizing en tellers.
Is dit nodig? Wie is hier gepikeerd?Ton schreef : Ik hoop dat je het me kunt vergeven dat ik op jouw posting gereageerd heb ...
MVGWolwo
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Ja, dat plaatje laat idd zien hoe één en ander er uit ziet, maar hoe WERKT het. Is het van 'ik zet er stroom op en hopla, het werkt'? Iets technischer mag dus ook.Ceska schreef : Ik had hier eerder een plaatje gepost. Hierop is te zien hoe een en ander er uit ziet als het los en onverlicht is (zie onderste helft van plaatje). Dat kun je dus in je tellerbehuizing knutselen en de verlichting instellen op blauw of groen (zie bovenste helft van plaatje). Verder zit er een dimmertje aan het geheel.
Zo moeilijk is dat toch niet?
MVG
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
JIJ zou ook kunnen stoppen met 'voeren'.....kevinspui schreef : Je zou hem ook kunnen bedanken voor het plaatje .......
- V700 register
- Nieuw lid
-