Plasma schermen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze leds kunnen alle kleuren aannemen, van blauw tot rood met witte stippen.
Aansturing geschiedt op 3 polen, maar het lijkt me niet erg moeilijk om daar een mooi aanstuur-gevalletje voor te maken.
de prijs valt ook alleszins mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik en mijn Volvo 945 zullen wel ouderwets zijn. Maar is zo'n dashbord niet een beetje als je HR-combiketel met steenkolen aan houden ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 Ceska schreef :
Alle lampjes in de tellerbehuizing vervangen voor blauwe leds. Dat zou ik wel mooi vinden.kevinspui schreef : Zouden meerkleurige led's dan geen goede oplossing zijn ? Dan kun je immers ook verschillende kleurtjes kiezen en dimmen
Kan dat?
Standaard oplossing?
Waar te koop?
Ja dat kan! Ik heb het al een jaar in Skepp. Alle interieur lampjes vervangen door blauwe LED's. Zelfs mijn raambedieningsknopjes zijn blauw verlicht.
En in de GK is alles rood.
GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Als initiator van deze posting verbaas ik er mij telkens over hoe snel er afgedwaald wordt van de initiële vraagstelling. Hoe het werkt weet ik dus nog altijd niet. Ook stel ik vast dat sommigen zich geroepen voelen om initiatieven in deze te nemen, niet wetende of anderen deze al genomen hebben of niet. Zal eigen zijn aan het medium zekers.
Hoe dan ook, ik heb hen (stylingbutiken) gevraagd hoe het zat met de tellerblokken die 7 meters inhouden aangezien ik een 2.0 liter turbo heb. Onderstaand hun antwoord.Hejsan!
Du kan använda våra tavlor till din bil. Dock så medföljer det inga plasma-tavlor till Turbotryck och volt.
Frakten är 250SEK (VAT included). --> dat wisten we ondertussen ook al
Best regards
Stylingbutiken
Kort vertaald: de plasma-teller past in m'n auto maar ze hebben er geen waar ook de turbo- en volt-meter in past. Persoonlijk vind ik dat niet erg aangezien ik nog een A-stijl-merterhouder heb voor een 740 waar 3 meters in unnen.
In reply op hun antwoord heb ik hen nu gevraagd hoe het zat met het gebruik van de originele behuizing en tellers (hopelijk heeft niermand anders deze vraag aan hen al gesteld). Ik wacht hun antwoord af.
MVGWolwo
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik begrijp jouw gepikeerdheid in deze niet helemaal, je weet nu dat er geen versie is voor een klok met 7 meters, dit staat overigens gewoon op de website te lezen, maar weet je nu inmiddels hoe ze werken, heb je dat ook gevraagd?
En eerlijk gezegd snap ik ook niet helemaal waarom een ander geen contact met die firma mag opnemen met de vraag hoe het zit met het gebruik van de originele behuizing en tellers.
Ik hoop dat je het me kunt vergeven dat ik op jouw posting gereageerd heb, de vraag was hoe werkt het, ik weet het niet, helaas.
Ton.