Overstap aftermarket radio naar Volvo CT-503 of CR-708: geen geluid?!

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2010 12:33 #1263322 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic radio
Het zou best kunnen dat de boel aan elkaar gekoppeld was. Heb 'm niet zelf losgekoppeld dus weet niet precies hoe het zat.
Hmm, maar het valt allemaal wel mee dus :-). Baseman, ik zal je even PB-en voor een ritje Leusden - Den Bosch. (met of zonder sneeuwvlok)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2010 18:21 #1263364 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verloop
hey Mark,
Ik zat even te graven in mijn geheugen naar hoe je (niet-Volvo) radio zat aangesloten. Was volgens mij gewoon met verloopstekkers en verder geen geknip of geplak. Check ook die stekkers die onder je stuur zaten/hingen (achter het paneel dat onder je stuur/klokkenhuis zit). Dat waren ook van die brede, platte radiostekkers met heel veel draadjes enzo.
succes en als hij het doet moet je em maar ff komen showen.

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2010 23:05 #1263933 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic klopt
Klopt ja, maar zag er wel prima uit. Gelukkig zijn er hier genoeg experts die er verstand van hebben. Trouwens opzich ook wel eens lekker die radiostilte, dan weet je precies elk ander geluidje te lokaliseren, maar ik mag niet klagen; de boel steekt nog degelijk in elkaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2010 00:30 #1264031 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En?

mvloo schreef : Het zou best kunnen dat de boel aan elkaar gekoppeld was. Heb 'm niet zelf losgekoppeld dus weet niet precies hoe het zat.
Hmm, maar het valt allemaal wel mee dus :-). Baseman, ik zal je even PB-en voor een ritje Leusden - Den Bosch. (met of zonder sneeuwvlok)

Had ik die al gehad?Een keer op een avond of zondag lijkt me prima, maar ik heb je mail reeds beantwoord, ik lees wel hoe of wat.

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-04-2010 22:25 #1274487 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Tussenstand
Goed, inmiddels een CT-906 aangeschaft en verloopstekker via ebay bemachtigd. Origineel frame bij dealer gehaald, gemonteerd ... maar geen verlichting en geen spanning als contact uit is (dus weer code invoeren...). Irritant dus. Nog een oude radio op de bestaande stekkers aangesloten zonder verloop en die hield wel zn zenders. Ik denk dus dat het verloop niet goed is of nooit gaat werken. Morgen een CT-503 proberen en kijken of die evt wel zin heeft. Ohja, CT-906 ff snel in C70 gezet, daar deedie alles perfect. (ik kocht m ook gezien goed werkend)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC