Airbags 960 niet geactiveerd?!
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" link.marktplaats.nl/313207828 "> link.marktplaats.nl/313207828
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk dat de mensen met een 9 serie zich absoluut geen zorgen hoeven te maken.
Je hoort het wel vaker dat er helemaal geen airbag meer inzit, of gestolen, en ja dat komt echt voor, of door al een eerder ongeval al verbruikt.
Ik noem zo maar een paar dingen hoor, je mag toch aannemen dat ze ooit getest zijn.
Groetjes Peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stof tot lezen: <a href="/node/25675">Volvo en de Airbag (Volvo Facet)</a>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuk om even te lezen, zit erg veel over deze site te wandelen, maar deze was ik nog niet tegengekomen.Baseman schreef : Voor de leden onder ons, is er op de site een der Facet folders beschikbaar, de scan dan, die uitlegd of je je wel, of geen zorgen moet maken.
Stof tot lezen: <a href="/node/25675">Volvo en de Airbag (Volvo Facet)</a>

Best even de moeite waard om door te nemen.
Groetjes Peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er staan er nog een stuk of 25, te vinden met trefwoord Facet.peter2801 schreef : Best even de moeite waard om door te nemen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
... waarom de airbags niet geactiveerd werden. Beetje vreemd. Totdat ik me bedacht dat 'ie waarschijnlijk gewoon geparkeerd is aangereden, oftewel: er zat gelukkig niemand in, auto niet op contact, en dus ook geen airbags. Hoop ik...Vliegende Hollander schreef : ...omdat de airbags niet geactiveerd werden? ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
av JB»
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat schoot ook door mij heen. Ik heb de goede man/vrouw even gemaild over de toedracht van de schade. Ik ben benieuwd.André Swart schreef :
... waarom de airbags niet geactiveerd werden. Beetje vreemd. Totdat ik me bedacht dat 'ie waarschijnlijk gewoon geparkeerd is aangereden, oftewel: er zat gelukkig niemand in, auto niet op contact, en dus ook geen airbags. Hoop ik...Vliegende Hollander schreef : ...omdat de airbags niet geactiveerd werden? ...
Groet Rik