afstandsbediening cv 940 - KLEURCODES geplaatst
- V700 register
- Nieuw lid
-
link.marktplaats.nl/307064864
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb ook ooit een aftermarket set gemonteerd, maar het was nog aardig wat werk.
De sleutel. om te beginnen, daar moet een kopie in, van de originele key, nou die kan je bij de sleutelhal laten slijpen.Als je inderdaad een immobilizer hebt, moet je die uit je huidige key over laten zetten, of de nieuwe key laten programmerenIk vermoed, dat dat bij de dealer moet.
De stuureenheid, die hang je onder je dashboard.Daar moet je op zoek, naar de twee draden die de CVD motor sturen, die in de deur zit, waarvan de draden door dat stekkerblok in de a-stijl lopen.Daarnaast, zul je daar een richtingaanwijzerdraad moeten opvissen, maar de rechterkant zul je ook aan de rechterkant moeten opvissen, dus extra draadje trekken.Als je dan wil, dat je zowel met de sleutel en met de AB de deuren van het slot kan doen, zul je een 5-draads motortje moeten opzoeken, of een extra 5-draads deurmotortje in de deur oeten plaatsen, want met de huidige 3-draads gaat het niet werken.
Mooier, vind ik zelf, is gewoon de originele Volvo AB, van Guard II, (indien niet aanwezig een 5-draads motortje) en het relais, en klaar ben je.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welke ontvanger?jblokzijl schreef : en de radio ontvanger zit dan dus in het relais? En zijn die nog ergens te krijgen?
De ontvanger bij de set die je zelf vond, zal er inderdaad wel in zitten.
Bij gebruikmaking van het originele Guard relais, zit de ontvanger er inderdaad in.Ze zijn zeker ergens te krijgen, ik heb er een drietal liggen, maar zonder 5-draads motortje.Dat motortje ben ik nog naar op zoek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
en dan kom ik weer uit bij aftermarket...hmmmm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Origineel is altijd het mooiste.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je zeker weet, dat de bestuurdersdeur niet al met een 5-draads is uitgerust, zou ik dat zeker doen ja.jblokzijl schreef : dan ga ik NU een Gezocht advertentie plaatsen, Bas
aftermarket is wel te sturen met een 3 draads motorBaseman schreef : Ze zijn zeker ergens te krijgen, ik heb er een drietal liggen, maar zonder 5-draads motortje.Dat motortje ben ik nog naar op zoek.
ik heb een cobra start onderbreker en heb daar in een grijs verleden na in (laten) bouwen er een
centrale deur vergrendeling bij gezet
stelde niet veel voor
heb eeb org volvo motortje (uit een sloper passagiers kant) met een beugeltje in de bestuurdersdeur geplaatst en met de aankoop van 2 relays was het een 2 uurtjes knutselen.
cobra en andere systemen hebben daar meestal een uitgang signaal voor die via een relay sturen te is er, niets aan de hand.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volvo 940 '96 Accessoire-stand (+15) - Bij de stuurkolom zit een witte 4 polige stekker Draad: Blauw / Rood (Pin nr: ?) CV Draden groene 8 polige stekker Dicht draad : Geel / Zwart Opmerking: N4 (dicht) Open draad: Groen / Zwart Opmerking: N5 (open) Deurschakelaar(s) Locatie: Stuurkolom groene 8 polige stekker Draad: Bruin / Zwart (Pin nr: ?) Knipperlichten - Stuurkolom 8 polige zwarte stekker Draad: Groen Draad: Groen / Blauw Kofferbakschakelaar - Stuurkolom zwarte 8 polige stekker Draad: Oranje / Bruin Startblokkering - bij stuurkolom Draad: Roze Opmerking: Of geel-blauw op blauw relais onder de zekeringkast