verlichting veiligheidsgordel-sluiting?
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2009 12:35 #1252527
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic D(raad)je

Bedankt voor d-raad, Henk. Als ik nu gewoon ergens in die vangers kon zien of er lampjes in zitten...

mvh

JB
Bedankt voor d-raad, Henk. Als ik nu gewoon ergens in die vangers kon zien of er lampjes in zitten...

mvh

JB
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2009 12:40 #1252532
door V700 register
Je weet toch dat ze in een van jouw auto's wel zitten?Dan weet je ook wáár ze zitten?Dan kijk je toch bij de gordelvanger waar je over twijfelt, of je daar hetzelfde ziet, of ben ik nou te simpel?
Daarbij, kruip effe onder de stoel en constateer welke stekker naar de gordelvanger loopt en kijk even hoeveel draden er in zitten. Dan ben je ook klaar.
Beantwoord door V700 register in topic Dat kan ook.
Kwestie van kijken.john b schreef : Als ik nu gewoon ergens in die vangers kon zien of er lampjes in zitten...
Je weet toch dat ze in een van jouw auto's wel zitten?Dan weet je ook wáár ze zitten?Dan kijk je toch bij de gordelvanger waar je over twijfelt, of je daar hetzelfde ziet, of ben ik nou te simpel?
Daarbij, kruip effe onder de stoel en constateer welke stekker naar de gordelvanger loopt en kijk even hoeveel draden er in zitten. Dan ben je ook klaar.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2009 15:47 #1252564
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic gordellampjes

Bas, bij de 740 is het duidelijk: in de kunststof kapjes zitten "schuifjes" waarachter de lampjes. Bij de V90 is dat niet het geval.
Neem maar van mij aan dat ik alles al bekeken heb, de kabeltjes zijn echter heel goed weggewerkt, de kapjes dicht, er valt niets of weinig te zien, vandaar de vraag, of er lampjes in de V90-veiligheidsgordelvangers zitten, that's all.
vriendelijke groet,

JB
Bas, bij de 740 is het duidelijk: in de kunststof kapjes zitten "schuifjes" waarachter de lampjes. Bij de V90 is dat niet het geval.
Neem maar van mij aan dat ik alles al bekeken heb, de kabeltjes zijn echter heel goed weggewerkt, de kapjes dicht, er valt niets of weinig te zien, vandaar de vraag, of er lampjes in de V90-veiligheidsgordelvangers zitten, that's all.
vriendelijke groet,

JB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2009 16:16 #1252572
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bericht.
John, je hebt een mailtje van Transferbigfiles.com, vermoedelijk in je junkmail-box, met 5 foto's van een opengesloopte vanger.
Op foto 4974 zie je nog net een gaatje in het groene stukje plastic, in het midden, waar het lampje in moet.Dat lampje zit dus niet in de vanger op de foto, een voor de duidelijkheid.
De downloadlink <a href=" www.transferbigfiles.com/Get.aspx?id=5bf...d1-a5ca-6b77edabef86 " target="_blank">staat ook hier, maar heeft een max van 10 downloads, geloof ik.
Op foto 4974 zie je nog net een gaatje in het groene stukje plastic, in het midden, waar het lampje in moet.Dat lampje zit dus niet in de vanger op de foto, een voor de duidelijkheid.
De downloadlink <a href=" www.transferbigfiles.com/Get.aspx?id=5bf...d1-a5ca-6b77edabef86 " target="_blank">staat ook hier, maar heeft een max van 10 downloads, geloof ik.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2009 18:57 #1252587
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic lampje
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2009 21:35 #1252720
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic lampje?
En, zit het lampje er in? Denk van niet.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2009 22:06 #1252993
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic lampje

Hoi John,

Weet jij iets meer???

mvh

John
Hoi John,

Weet jij iets meer???

mvh

John
Moderators: Jerry Stam