Volvo V70 radio-settings/lege accu problemen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-09-2009 12:05 #1246626 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic instelling

rhoekie schreef : Ik kan zelfs de display omzetten, zodat hij mijn rijsnelheid aangeeft en de dB die hij dan zou moeten versterken, dat werkt ook allemaal, maar hij gaat niet harder spelen als ik harder rijd.

Blijkbaar komt de snelheid dan toch wel binnen op de radio. Er zit in die menu's ook een instelling waarmee je de ratio "harder zetten" tov snelheid kunt veranderen. Misschien werkt het gewoon goed maar niet voldoende naar je smaak?
Heb de optie zien langskomen op mijn HU603 toen ik die heb ingebouwd in de V70, niet verder mee gespeeld toen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2009 01:52 #1246679 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sorry
sorry mensen, maar alle signalen komen binnen, hij geeft ook de snelheid aan welke ik rijd. Deze komt overeen met mijn snelheidsmeter en hij staat ingesteld, dat hij met 37 dB moet versterken bij een bepaalde snelheid. Ik weet het ook niet meer, maar volgens het boekje moet hij als je de PTY toets langer ingedrukt houdt, ASC on/off aangeven in het display.
Even aan diegene die mij meldde, dat ik hier misschien fout zat vanwege mijn type volvo, Ik heb hier meer reacties gekregen op mijn vraag dan op het V70 forum, daar heb ik nog geen enkele reactie.
Dus alvast mijn dank naar dit forum, dat de 700 mensen blijkbaar beter op de hoogte zijn met de V70, dan de V70 mensen.
Wederom mijn dank en mijn spijt, dat ik mijn 740GLT heb achtergelaten bij de garage waar ik mijn V70 heb gekocht

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2009 11:59 #1246691 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed om te horen.

rhoekie schreef : Even aan diegene die mij meldde, dat ik hier misschien fout zat vanwege mijn type volvo, Ik heb hier meer reacties gekregen op mijn vraag dan op het V70 forum, daar heb ik nog geen enkele reactie.

Dat is (helaas voor het andere forum niet) goed om te horen.En, het is natuurlijk nooit te laat om je te bedenken.....;-)), een 740 GLT is geen verkeerde auto.

rhoekie schreef : sorry mensen, maar alle signalen komen binnen, hij geeft ook de snelheid aan welke ik rijd. Deze komt overeen met mijn snelheidsmeter en hij staat ingesteld, dat hij met 37 dB moet versterken bij een bepaalde snelheid. Ik weet het ook niet meer, maar volgens het boekje moet hij als je de PTY toets langer ingedrukt houdt, ASC on/off aangeven in het display.

Je moet de PTY toets wel indrukken, terwijl je de radio inschakelt, dat had je ook gemerkt?Ik zal het straks met een HU-605 die ik nog heb liggen eens uitproberen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2009 12:06 #1246695 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oke
Ik hoor je bevinding wel.
GRTZ

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2009 18:15 #1246718 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij deze.

rhoekie schreef : Ik hoor je bevinding wel.

Ik heb de HU-605 even uitgepakt en kwam tot de ontdekking dat de handleiding nou niet echt geweldig uitlegt hoe je in AUM moet komen.
Ik kom er als volgd:
  • zet de radio af.
  • druk de volumeknop in en houd deze vast tot de melding SET TO DEFAULT verschijnt
  • met de 1-20 knop kun je nu selectie maken uit een aantal opties, door rechtsom te draaien
  • De 6de optie is ASC ON/OFF
  • de 7de optie is ASC Low/Mid/High
  • door op de 1-20 knop te drukken kun je de actieve keuze maken, die zie je dan verspringen
  • kies BACK and SAVE om de wijzigingen op te slaan en te gebruiken.
Ik zou de instelling High proberen, ter test, is het te hard kun je hem altijd nog terug zetten.
Dit geldt dus voor een HU-605. Ik zie dat de HU-603 anders gevormd is, maar het interieur is gelijk.
Heb je een 850met een v70 badge of een echte v70 met brede kont zeg maar? Indien het laatste, uit welk jaar komt dan de auto en uit welk klaar de radio?Doet je stuurbediening en dimmer het wel?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC