Welke cd wisselaar? ( Ik heb nu een CT906 ipv de 503! )
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan het nergens vinden, gek genoeg niet in het instructieboekje van de radio, en ook niet op deze site!

EDIT: Zie laatste berichtje onderaan voor de vervolgvraag!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het vermoeden was dat een CT-503 wel alles aan boord heeft voor een wisselaar aansturing en dat je zelf alleen de bus aansluiting op de achterkant erop moet solderen. Dit is echter nooit bewezen, vraag is dus of dat kan. Mogelijk moet je de radio ook van andere software voorzien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk anders ook naar de CT-906, die heeft ook CD frontloader, gebruikt hetzelfde inbouwpaneel als de CT-503/505 en valt veel mooier weg in het paneel. Aan de CT-505 kan dus alleen de 10CD wisselaar, aan de CT-906 alleen de 6CD wisselaar. CT-505 en -906 zijn erg dun gezaaid, zeker in zwart. Maar wellicht heb je eerder beet als je zoekt naar 2 types.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maarre, die 10CD wisselaar, die moet dan dus eigenlijk een Alpine stekker hebben, die 14 polige of zo, die ook aan de SC-900 series zit, toch?Ik heb nog een Alpine CHM-s630 liggen, ik wzal de kabel eens testen.
Volgens mijn onderdelen leverancier bestaat er maar 1 type 8-polige mini-DIN.Als dat zo is, is de kabel dus te reproduceren. (dat ga ik dus ook proberen)
- V700 register
- Nieuw lid
-

Die CT 906 is inderdaad niet makkelijk aan te komen, want ik kijk al een hele tijd op marktplaats, ebay etc.........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarom denk je dat de SC-900 ook die Alpine stekker heeft ? Ik dacht dat die de gewone Volvo stekker had (voor de 6CD wisselaar, net als de SC-8xx modellen met wisselaar ondersteuning). Of kan die 10CD wisselaar ook aan de SC-9xx ?Baseman schreef : Maarre, die 10CD wisselaar, die moet dan dus eigenlijk een Alpine stekker hebben, die 14 polige of zo, die ook aan de SC-900 series zit, toch?Ik heb nog een Alpine CHM-s630 liggen, ik wzal de kabel eens testen.
Volgens mij heeft de CHM-S630 geen 14 polige stekker (ik heb er zo een aan mijn CT-906 hangen) maar eerder 8 polig DIN.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op marktplaats worden wel vaker Volvo wisselaars aangeboden, maar zijn alle Volvo 6 CD wisselaars ook de goede?
En past bijvoorbeeld een Alpine 6 CD wisselaar CHM-S620 ook?