achterruitwisser houdt er mee op; opgelost

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2009 18:34 #1236512 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen?
Wat is er mis met de hydra's dan ?
rijden ze niet goed?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eric Quak
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2009 07:04 #1237537 door Eric Quak
Beantwoord door Eric Quak in topic Emotie
Het ging om de esthetiek, ik vond ze simpelweg niet zo mooi. En daarnaast vond ik de breedte van de band wat minder prettig sturen bij lagere snelheden, in de bebouwde kom bijvoorbeeld. Daarentegen lever ik nu wel wat stabiliteit in op hogere snelheden. Maar ja, sinds de kredietcrisis bestaat er niet meer zo iets als een 'free lunch'. En een setje nieuw rubber is aanmerkelijk duurder voor de Hydra dan voor de Adhara waar overigens nog uitstekend rubber op zit. Jaja nog een effect van de kredietkrisis.
Verder is mijn auto in een topconditie. Vorig jaar nieuwe Koni's rondom, automaatbak geflushed en deze week een nieuwe auspuff. Alleen de airco is wat meer arco op het moment. Ik heb wel's wat gelezen over Frank Queens uit Mook voor aircoproblemen bij de Deltamill systemen. Ken jij die?
gr.
Eric

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2009 09:04 #1237827 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Queens NY
Ik ken m zelf niet, maar de verhalen over hem zijn wel ok.
Zelf ben ik in Uden geweest bij Car Cool systems. daar was ik op zich wel tevreden over.. maar nu moet ik ook weer terug.
Laat maar eens weten wat het allemaal ging kosten.
Bij mij zitten er nu ook nieuwe schokdempers voor op,  en de Koni's achter zijn strakker gesteld.  Dat scheelt ook een boel.
Als er een nieuwe uitlaat op moet: Simons! Wytze Broerze bellen. Dan zul je zien dat je voor goede pijp niet meer kwijt bent dan voor standaard pijp.
Geen Ferrita, want gezien het debacle dat in deze vereniging is ontstaan met dit fabrikaat, zou ik dat geen mens meer durven aanraden.
Banden... Tja met goed zoeken hoeft het niet veel te schelen. 16" is tegenwoordig al tamelijk standaard aan het worden.
Nou succes! 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC