960 II vraagje over dashboard verlichting

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-03-2011 16:35 #1311466 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat werk
Is mij bekend hahaha, die oude heb je er idd zo uit, maar die vanaf het tussenmodel geleverde dash das vervelender om los te gaan halen.
Daarom opperde ik ook om even die schuif-schakelaar te testen die heb ik ook kapoet gehad van de witte 740 andere schuif geval er in en het werkte weer, om te testen Andre ik heb er 1 liggen die ik reserve houd voor als deze weer naar zijn je weet wel gaat.
En Frits het was mij al bekend dat Andre zn auto vlink onder handen aan het nemen was, daar hebben we het al veel over gehad hahaha.
Tom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-03-2011 16:38 #1311469 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Bij
Bij mijn Volvo 960 branden de koplampen en achterlichten altijd. Dashboardverlichting alleen als ik de schakelaar op stads- of dimlicht zet. Handig om lampjes te sparen maar voor het gemak laat ik alles lekker branden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2011 01:22 #1311543 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach ja...
Ach ja, als je het eenmaal onder de knie hebt en niet al te lang geleden hebt gedaan, is het een klusje van minder dan een uurtje. Maar inderdaad ben ik nu even met andere dingen bezig. Zoals zo snel mogelijk de G3-installatie erin en eindelijk weer eens gekeurd kunnen rondrijden op gas. Ook wel lekker met de benzineprijzen van tegenwoordig...
Neem tenminste aan dat rondrijden met niet-gedimde verlichting niet slecht is voor enig deel van de auto, misschien op de lampjes na?Doen het allemaal goed; zelfs bij daglicht zie ik of het werkt!
P.S.: de 960-2 heeft een 'duimwielschakelaar' dus die van de 700- en vroege 900-serie gaat niet passen. Hopelijk de rheostaat wel uit een ander telwerk te halen (maar da's dus voor later ).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2011 01:32 #1311544 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Owja
Das waar, maar dan past die van de 850 daar toch wel in? volgens mij heb ik die ook nog gezien afgelopen maandag bij gaos! gaat morgen even kijken of ze een kabel voor me hebben van de versnellings bak richting de pook, want vanaf de pook naar binnen heb ik al maar nu het deel daar tussen nog, zal ik even kijken of ik zo'n dingetje tegen kom, die dingen kosten de kop ook niet en reserve schakelaars zijn nooit weg is mijn ervaring.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2011 07:53 #1311547 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De
dimmer van een 850 is heel anders.  De dimmer van een 850 zit tesamen met de mistachterlichtschakelaar.
De lichtschakelaar an sich is hetzelfde als die van een 960-II.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2011 10:02 #1311550 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic he!
Ah hek het weer mis gaat wel weer lekker hahahahaha.

Tom.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC