Engelse radiofrequenties op SC-801

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2009 08:07 #1226795 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic VOLALP
Was die VOLALP moeiljik te vinden ? Ben er al een tijdje naar op zoek maar nog niet gelukt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2009 16:06 #1226812 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic VOLALP VOLIL

henk 940LPT schreef : Was die VOLALP moeiljik te vinden ? Ben er al een tijdje naar op zoek maar nog niet gelukt.

Ze zijn wel te vinden,maar vaak duur. Ik heb trouwens een VOLIL adapter, daar heb ik destijds een topic over gestart, want er zijn nogal wat verschillen.
Kijk eens op www.discountcarstereo.com/detail.aspx?ID=305
groet,
Mischa

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2009 10:50 #1226895 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Shipping costs USA

Volvo960_1993 schreef : Op USPS.com zijn alle verzendkosten te vinden, dus wanneer je een "shipping quote" krijgt van $20 voor een schakelaartje/relais kun je de verkopende partij fijntjes wijzen op de USPS tarieven, en vaak krijg je dan wel redelijke verzendkosten aangeboden.

Heb een verkoper in de USA om verzendkosten gevraagd en hij komt met 43 dollar via USPS. Als ik op de USPS-site kijk bij een pakketje voor zo'n 2 kilo (= ongeveer 4,4 pounds = ongeveer het gewicht van een bigfront dacht ik?), krijg ik 'm op z'n goedkoopst op 37.50 dollar. Dus óf de verzendkosten zijn in een jaar enorm explosief gestegen (zou kunnen), of ik kan het gewoon niet vinden (zou ook kunnen).
Zal het dus wel worden qua verzendkosten denk ik?
Dré

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2009 11:16 #1226900 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewichtig
Bigfronts zijn nogal gewichtig.
Een SC-700 blijft mits strak verpakt net onder de twee kilo, de rest is allemaal zwaarder dan 2 kilo en dan kost het inderdaad 37,50 per pakket.
USPS is inderdaad de handigste, was bij mij toen 37,50 dollar, business-package, via U.S.P.S. Express International Shipping.
Let er op, dat er ook nog invoerbelasting en BTW bij komt en dat je dan alsnog een radio overhoud ZONDER RDS. 

• Martin Deckers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2009 11:36 #1226903 door Martin Deckers
Beantwoord door Martin Deckers in topic kosten
Plus TNT administratie-inklaringskosten.
Groet Martin

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2009 12:44 #1226907 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik was onnauwkeurig

André Swart schreef :

Volvo960_1993 schreef : Op USPS.com zijn alle verzendkosten te vinden, dus wanneer je een "shipping quote" krijgt van $20 voor een schakelaartje/relais kun je de verkopende partij fijntjes wijzen op de USPS tarieven, en vaak krijg je dan wel redelijke verzendkosten aangeboden.

Heb een verkoper in de USA om verzendkosten gevraagd en hij komt met 43 dollar via USPS. Als ik op de USPS-site kijk bij een pakketje voor zo'n 2 kilo (= ongeveer 4,4 pounds = ongeveer het gewicht van een bigfront dacht ik?), krijg ik 'm op z'n goedkoopst op 37.50 dollar. Dus óf de verzendkosten zijn in een jaar enorm explosief gestegen (zou kunnen), of ik kan het gewoon niet vinden (zou ook kunnen).
Zal het dus wel worden qua verzendkosten denk ik?
Dré

Het was niet vorig jaar maar in april 2007 en tussen de 23,10 tot 31?$ verzenden, en de 1 euro was 1,35 waard.
En die TNT inklaringskosten die had je toen niet.
Als ik mijn Paypal history kijk: Radio $20 en Verzending via USPS Economy Parcel Post(inclusief eventuele verwerkingskosten van verkopers): $23,10 USD
Dit allemaal even terzijde,anders lijkt het net of ik een xxx-verhaal op heb gehangen
Kijk maar eens op Ebay motors daar staan radio's voor tussen de $20-30
groet,
Mischa

• Martin Deckers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2009 14:35 #1226915 door Martin Deckers
Beantwoord door Martin Deckers in topic Kosten
Ik had in dec 2006 voor $682,75 in de USA besteld. Invoerrechten Euro 17,82, BTW Euro 104,12, inklaringskosten Euro 15,00. Zal misschien afhangen van het nota bedrag.
Groet Martin

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2009 17:50 #1226938 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1997: tot 22 euro vrij invoeren
Vrijstelling van accijns, omzetbelasting en rechten bij invoerIn bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan 22 euro
Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden: De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan € 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan € 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag. U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.
Ik heb dus geen invoerechten en BTW hoeven te btalen want de radio was immer $20
Dus $43,10 totaal.
groet,
Mischa

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2009 19:29 #1226958 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt niet of werkt anders.

Volvo960_1993 schreef : Vrijstelling van accijns, omzetbelasting en rechten bij invoerIn bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan 22 euro
Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden: De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan € 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan € 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag. U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.
Ik heb dus geen invoerechten en BTW hoeven te btalen want de radio was immer $20
Dus $43,10 totaal.
groet,
Mischa

Ik kan je vertellen dat de douane daar geen booschap aan heeft. Ik kreeg gewoon een bon op mijn pakket, waarvan de inhoud een waarden van 14 euro, de verzending 37. Invoerrechten 17 euro.Ik begin het een beetje beu te raken er steeds maar weer achteraan te bellen, om iemand anders zijn fouten te moeten willen coorigeren, dus ik heb het er maar bij gelaten.
Ik wil maar zeggen, dat ik het ook gelezen had, maar toch 'bedrogen' uitkwam.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2009 20:27 #1226973 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas ja,dit overkomt mij ook wel eens.

Baseman schreef :

Volvo960_1993 schreef : Vrijstelling van accijns, omzetbelasting en rechten bij invoerIn bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan 22 euro
Dus $43,10 totaal.
groet,
Mischa

Ik kan je vertellen dat de douane daar geen booschap aan heeft. Ik kreeg gewoon een bon op mijn pakket, waarvan de inhoud een waarden van 14 euro, de verzending 37. Invoerrechten 17 euro.Ik begin het een beetje beu te raken er steeds maar weer achteraan te bellen, om iemand anders zijn fouten te moeten willen coorigeren, dus ik heb het er maar bij gelaten.
Ik wil maar zeggen, dat ik het ook gelezen had, maar toch 'bedrogen' uitkwam.

Tja ,dit overkomt mij ook wel eens. En het meest trieste van al is dat BTW heffen over een <u>tweedehands</u> artikel niet eens mag,er is immers al eens belasting over betaald,en dat dit ooit eens in USA gebeurt is,doet er niet toe.
"Vrije wereldhandel" is dan ook alleen van toepassing wanneer het uitkomt.
Maar goed, om dit te compenseren stuurt men ook wel eens artikelen op met de opmerking "gift" of "warranty" en die zijn dan echt veel meer waard,dus het blijft een beetje een kat-en muis spel.
Maar goed,wat je ook doet : "happy bidding" het blijft een vermakkelijk iets.
groet,
Mischa
(die praktisch alles online koopt,ook niet Volvo spullen, alleen de wekelijkse boodschappen (nog) niet :die doe ik in DLD)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC