parkeersensoren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2008 21:30 #1212199
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En het werkt ook nog??
En het werkt ook nog??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2008 00:22 #1212225
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Parkeersensoren..........
Volvofans,
Ik lees jullie draadje mee over parkeersensoren. Ik ben ook al een tijdje geinteresseerd en kwam er achter dat Conrad ook een paar verschillende sensorsystemen verkoopt. Echter bij alle typen staat vermeld, dat ze niet toepasbaar zijn op een auto, die voorzien is van een trekhaak. Nu snap ik dat ook wel, daar de trekhaak mogelijk als "in de weg staand" object gedetecteerd wordt. Maar hoe zit dat bij de eigenaars van de Volvo's in dit draadje, die een soortgelijk systeem gemonteerd hebben? Geen trekhaak? Andere sensor posities? En wat is ACTION voor een winkel (keten)?
Groet,
Hans van Oostveen, lidnr. 54
Ik lees jullie draadje mee over parkeersensoren. Ik ben ook al een tijdje geinteresseerd en kwam er achter dat Conrad ook een paar verschillende sensorsystemen verkoopt. Echter bij alle typen staat vermeld, dat ze niet toepasbaar zijn op een auto, die voorzien is van een trekhaak. Nu snap ik dat ook wel, daar de trekhaak mogelijk als "in de weg staand" object gedetecteerd wordt. Maar hoe zit dat bij de eigenaars van de Volvo's in dit draadje, die een soortgelijk systeem gemonteerd hebben? Geen trekhaak? Andere sensor posities? En wat is ACTION voor een winkel (keten)?
Groet,
Hans van Oostveen, lidnr. 54
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2008 00:40 #1212226
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Action
Hallo Hans
Groetjes
Mathy
Het is een winkel waar vanalles krijgt voor weinig geld. Vaak zitten daar best handige dingen tussen. Varierend van kleurboeken en viltstiften, kaarsen, verfrollers, kinderspeelgoed, servethouders met servetten, koelboxen op 12 Volt tot dozen Capri Sonne, koekjes, snoep, klappers, (kinder)scharen en "pritt"rollers. Vooral ook veel spul in de categorie "voor die prijs kun je je daar geen bult aan vallen" en "Doet het niet? Weg ermee! Kostte toch maar ....".jwvoostveen schreef : En wat is ACTION voor een winkel (keten)?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2008 10:38 #1212249
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch hoort er nogal wat
Toch hoort er nogal wat elektronica bij te zitten, want het is buitengewoon handig als de sensors het alleen doen als :
De achtersensoren het alleen doen bij daadwerkelijk achteruit rijden, bijvoorbeeld als ook de achteruitrijlampen branden, anders gaan ze elke keer piepen als iemand bij verkeerslichten achter je komt staan.Bij de sensors vóór idem dito, alleen werken als de auto in zijn 1e versnelling staat.

De achtersensoren het alleen doen bij daadwerkelijk achteruit rijden, bijvoorbeeld als ook de achteruitrijlampen branden, anders gaan ze elke keer piepen als iemand bij verkeerslichten achter je komt staan.Bij de sensors vóór idem dito, alleen werken als de auto in zijn 1e versnelling staat.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2008 18:53 #1212272
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bouwmarkt
ik heb twee opbouw sensoren gekocht bij de gamma, €15,95 in de opruimbak bij de kassa. Aangesloten op de achteruitrijlampen en de sensoren bevestigd op de reflectoren (blijft ruim voldoende reflectievlak over...). Ze werken perfect en de trekhaak zit buiten bereik. Ze zijn precies voldoende voor inparkeer perikelen en paaltjes/boompjes en verder gebruik ik de spiegels. Volgens mij zijn meer sensoren overbodig (tenzij je een complete scan van het gebied achter je auto wilt hebben). Voordeel vind ik dat je niet in je bumper hoeft zitten rommelen en de sensoren gewoon mee kunnen naar de volgende auto. Op de foto kun je zien hoe weinig ze opvallen (zeker t.o.v inbouw sensoren)
groetjes Alex
groetjes Alex
Bijlage IMG_0295.jpg niet gevonden
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2008 23:27 #1212309
door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic ik ook
Ik wil ze ook graag (laten) inbouwen in mijn 940. Op marktplaats staan veel setjes van rond de 40 euro en er is iemand die ze in een paar uur voor 100 euro voor je inbouwt. Als dit netjes gebeurt heb ik daar best interesse in.
Moderators: Jerry Stam