Bedrading trekhaak aansluiten,hulp gevraagd.opgelost.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alle Hobby caravans hebben jeager aansluiting.Bert N schreef : Kijk eerst even wat je op de caravan/ aanhangwagen hebt. Ik heb standaard namelijk een jeager aansluiting op mijn Hobby caravan.
Nu heb ik ook zo'n stekker gemaakt op mijn aanhangwagen omdat de mistlamp ook moet kunnen branden.
Je hebt tegenwoordig mooie verloopstukken van de ene naar de andere aansluiting.
Maar even terug bij Topic dacht dat Peter er al een stekker onder gezet had?
7 odf 13 polig
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hartelijk dank voor alle tips maar ik heb inmiddels iemand gevonden die me live gaat helpen.
Is voor mij echt een must want electra is echt niet mijn ding.Andere reparaties heb ik wel gedaan en voel me daar zeker bij .maar zogauw er minnetjes plusjes en gekleurde draden in het spel zijn neemt mijn faalangst met sprongen toe.

Hoe dan ook bedankt voor alle advies.

groeten

peter
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Dit setje is er dus voor om de mistlamp in te schakelen door de afstandsbediening. De constante spanning wordt dan doorgeschakeld naar de mistlamp!wp001 schreef : Om de mistlamp te laten branden is er een mooi setje in de handel (niet duur!) waarmee je de mistlamp op afstand kunt inschakelen. De mistlamp wordt dan b.v gekoppeld aan de kenteken verlichting van de aanhanger. Ook handig als je je aanhanger/caravan eens uitleent!
- André Struis
- Nieuw lid
-
In mijn ogen een nutteloos ding, welke je wettelijk moet hebben, na een bepaald bouwjaar boven de 750 KG.
Wordt te pas en te on pas misbruikt.
Door die verrekte mist achterlamp, mis je de constante stroomdraad voor de koelkast/binnenverlichting.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Alleen voor oude caravans voor198? hoeft het niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is voor mij echt een must want electra is echt niet mijn ding.Andere reparaties heb ik wel gedaan en voel me daar zeker bij .maar zogauw er minnetjes plusjes en gekleurde draden in het spel zijn neemt mijn faalangst met sprongen toe.

Hoe dan ook bedankt voor alle advies.

groeten

peter
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo heeft Duitsland de auto-industrie bewerkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr. G.J.