Verlichting knoppen Volvoradio CT-503
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 19:51 #1196658
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er is een soort palletje of
Er is een soort palletje of hendeltje achter het frontje op de radio aanwezig, druk daarop en het licht gaat aa.

Gr. Cees

Gr. Cees
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 19:52 #1196659
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onder de N van
Onder de N van anti.

Cees

Cees
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 19:58 #1196661
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog maar ff
Henk,
Maar ff in het Zweeds blik gedoken. Als je het palletje bij mij indrukt gaat inderdaag zoals bij jou de radio aan maar ook alle witte lichtjes die je op jouw foto ziet van de radio zonder frontje.
Cees

Maar ff in het Zweeds blik gedoken. Als je het palletje bij mij indrukt gaat inderdaag zoals bij jou de radio aan maar ook alle witte lichtjes die je op jouw foto ziet van de radio zonder frontje.
Cees

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 21:15 #1196668
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weer even gekeken
zojuist even in het donker gekeken (kon bij licht geen oplichtende lampjes ontdekken), er begint van alles te branden als ik het palletje indruk.
de doorzichtige en blauwe rondjes zijn inderaad lampjes, echter in de de 2 linker en 2 rechter komt minder/geen licht.
kan ik op een of andere manier de voorkant eraf krijgen zonder de radio te demonteren ? of wordt het uitbouwen ?
even wat anders: als je een defecte volvoradio hebt, kun je die laten maken of een "ruilradio" krijgen, je krijgt dan statiegeld op de oude. de dealer zal ze vast zelf niet maken maar "ergens" heen sturen ter reparatie. kan iemand vertellen waar "ergens" is ? wellicht kunnen zij mij aan een zwarte voorkant helpen, als ik dan toch uit moet bouwen en de grijze voorkant eraf moet hebben, zet ik liever meteen een zwarte terug.
de doorzichtige en blauwe rondjes zijn inderaad lampjes, echter in de de 2 linker en 2 rechter komt minder/geen licht.
kan ik op een of andere manier de voorkant eraf krijgen zonder de radio te demonteren ? of wordt het uitbouwen ?
even wat anders: als je een defecte volvoradio hebt, kun je die laten maken of een "ruilradio" krijgen, je krijgt dan statiegeld op de oude. de dealer zal ze vast zelf niet maken maar "ergens" heen sturen ter reparatie. kan iemand vertellen waar "ergens" is ? wellicht kunnen zij mij aan een zwarte voorkant helpen, als ik dan toch uit moet bouwen en de grijze voorkant eraf moet hebben, zet ik liever meteen een zwarte terug.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 21:37 #1196672
door V700 register
Ik denk alleen dat ik de eerste paar dagen een beetje "occupied" zal zijn, gezien de ontvangst van mijn nieuwe bolide, morgen.....
Beantwoord door V700 register in topic Ja, dat kan ik je vertellen.
Bij mij. Althans, onder de voorwaarde "No cure - no pay"De vraag is dan alleen waar en/of wanneer.henk 940LPT schreef : Kan iemand vertellen waar "ergens" is ?
Ik denk alleen dat ik de eerste paar dagen een beetje "occupied" zal zijn, gezien de ontvangst van mijn nieuwe bolide, morgen.....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2008 12:40 #1196721
door V700 register
uiteraard, als je zoiets net in je bezit hebt dan wil je daar in volle tegen van genieten. zeker van zon mooie uitvoering als jij te pakken hebt weten te krijgen (veel werkwoorden zeg)
jouw "leveringsvoorwaarden" zijn wel goed hoor.
ik vroeg naar dat adres om een zwarte voorkant te pakken te krijgen. als ik m toch uit moet bouwen, voorkant verwijderen, lampjes vervangen en alles weer terug moet zetten doe ik dat liever met een zwarte voorkant. nu kan ik mij voorstellen dat de mensen/het bedrijf dat die oude radios terugneemt misschien wel eens een zwarte voorkant over kan hebben. vandaar die vraag.
op zich denk ik dat lampjes vervangen mij wel zou moeten lukken (OBD uitlezer is ook gelukt)
Beantwoord door V700 register in topic natuurljik leuk, nieuwe wagen
Baseman schreef : Ik denk alleen dat ik de eerste paar dagen een beetje "occupied" zal zijn, gezien de ontvangst van mijn nieuwe bolide, morgen.....
uiteraard, als je zoiets net in je bezit hebt dan wil je daar in volle tegen van genieten. zeker van zon mooie uitvoering als jij te pakken hebt weten te krijgen (veel werkwoorden zeg)
jouw "leveringsvoorwaarden" zijn wel goed hoor.
ik vroeg naar dat adres om een zwarte voorkant te pakken te krijgen. als ik m toch uit moet bouwen, voorkant verwijderen, lampjes vervangen en alles weer terug moet zetten doe ik dat liever met een zwarte voorkant. nu kan ik mij voorstellen dat de mensen/het bedrijf dat die oude radios terugneemt misschien wel eens een zwarte voorkant over kan hebben. vandaar die vraag.
op zich denk ik dat lampjes vervangen mij wel zou moeten lukken (OBD uitlezer is ook gelukt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2008 13:43 #1196743
door V700 register
Ik had jou wel eens hebben willen zien durven blijven staan kijken.
Dus.........
Maarre, als je nog aanwijzingen nodig hebt, hoor ik het wel.
Dat van dat frontje wisselen had ik niet op die manier opgepikt, maar zou inderdaad wel een slimme zet zijn.
Beantwoord door V700 register in topic Voorbeeldje.
De mooiste volzin met volgens mij het maximum aan werkwoorden, is (volgens Battus):henk 940LPT schreef : (veel werkwoorden zeg)
Ik had jou wel eens hebben willen zien durven blijven staan kijken.
Dus.........
Maarre, als je nog aanwijzingen nodig hebt, hoor ik het wel.
Dat van dat frontje wisselen had ik niet op die manier opgepikt, maar zou inderdaad wel een slimme zet zijn.
Moderators: Jerry Stam