Hoe een Volvo een Haas vangt...
- V700 register
- Nieuw lid
-
De artikelen waar ik het over heb, zijn schakelaar mistlamp achter (9128269), schakelaar mistlampen voor (9128536) en kabelboom (9171095). Je kunt die handel ook als set bestellen. Dat wordt nummer 9171094 en heb je de schakelaars en kabelboom bij elkaar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dan zou ik liever voor de dubbele schakelaar kiezen. Die is waarschijnlijk goedkoper dan het setje en je hebt maar één plek nodig, waar een schakelaar in past, i.p.v. twee. Daarnaast vind ik het chiquer uitzien, als je voor twee mistlampen maar één schakelaar nodig hebt.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
... maar ik vind het juist mooier dat alle lege vakjes in het dashboard benut worden..., ik zou dus kiezen voor twee schakelaars.Mathy schreef : Hallo Mark
Dan zou ik liever voor de dubbele schakelaar kiezen. Die is waarschijnlijk goedkoper dan het setje en je hebt maar één plek nodig, waar een schakelaar in past, i.p.v. twee. Daarnaast vind ik het chiquer uitzien, als je voor twee mistlampen maar één schakelaar nodig hebt.
Groetjes
Mathy
Tom
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik vind het ook mooi als alle vakjes vol zijn. Maar als je voor de mistlampen niet twee vakjes nodig hebt, maar slechts één, kan in dat andere vakje een andere schakelaar. Voor nog een extra optie.voltomvo schreef : ... maar ik vind het juist mooier dat alle lege vakjes in het dashboard benut worden..., ik zou dus kiezen voor twee schakelaars.
Groetjes
Mathy
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Niet dat het in deze draad relevant is, maar in de 960 Type I (1991-1994) zit er één gecombineerde schakelaar.jsnijder schreef : In de s/v 90 heb je een gescheiden schakelaar voor de mistlampen voor en de mistlamp achter. En dat is volgens mij ook zo in de 960.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat er nog iemand aan alles denkt!Mathy schreef : Hallo Tom
Ik vind het ook mooi als alle vakjes vol zijn. Maar als je voor de mistlampen niet twee vakjes nodig hebt, maar slechts één, kan in dat andere vakje een andere schakelaar. Voor nog een extra optie.voltomvo schreef : ... maar ik vind het juist mooier dat alle lege vakjes in het dashboard benut worden..., ik zou dus kiezen voor twee schakelaars.
Groetjes
Mathy
Tom
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet, Boy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Boy, ik ben niet zo gek van wild, maar mijn vader wel en heb er nog over gedacht om het beestje mee te nemen, maar ja ik heb geen rubberen kofferbakmat of iets dergelijks en aangezien het beestje nog al onder het bloed zat heb ik hem/haar maar in de berm laten liggen.Boy Bakhuys schreef : Afgezien van het feit dat het heel humaan is, blijft het lastig een beest dood te slaan.. Maar wat heb je nu met de haas gedaan? Die beesten zijn écht lekker hoor!!
groet, Boy
Maar goed ik heb dus even de Volvo dealer gebeld waar ik de boel heb aangeschaft, en die vertelde mij dat het een enkele schakelaar was, maar hij heeft geen kabbelboompje er bij besteld, dus ben bang dat het zo niet gaat werken als ik het forum zo lees.
Maandag is de boel binnen en zal ik eens kijken hoe het precies moet.
Gr Bart.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het klusje stelt eigenlijk niets voor, kwestie van kapje uit de bumper tikken, stekkertje zoeken, lampunit er in schuifen en met drie parkers vast zetten en stekkertje aansluiten.
Onder de motorkap is het een kwestie van relais+zekering op de juiste positie insteken en in het interieur moet even de schakelaar van de achtermistlamp verwijdert worden, stekkertje loshalen, verloopstuk er tussen en de nieuwe schakelaar naast de achtermistlamp schakelaar monteren en klaar ben je.
Het staat trouwens erg goed die mistlampen, geeft wat meer leven in de voorkant van de auto en met name de spoiler onder de bumper .
Gr Bart.