Sony wisselaar aan een SC-700 - tussenstand: De Bigfront zit erin!

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2008 23:25 #1200809 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic SC serie

Baseman schreef : <h2>Nee, een BigFront past niet in een 940, echt niet, tenzij:</h2>

• je een SC-700 koopt

Even voor mijn nieuwsgierigheid: moet het persé een SC-700 zijn? Of kan het ook met SC-800 of SC-801?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2008 23:29 #1200810 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan ik je niet zeggen.
Ik heb geen idee, want ik heb alleen een SC-700 ter beschikking. Had ik voor een matsprijs een SC-801 gehad, had ik het vast ook wel geprobeerd, maar was het een stuk lastiger geweest en had ik veel meer moeten gaan verplaatsen.
De crux zit hem erin, dat de SC-700 helemaal leeg is, de onderste 4 cm van de behuizing.Het hele stuk (onderste stuk) achter de knoppenrij onderaan is leeg.Daarom kan je die onderplaat ook weg laten (hij komt wel weer terug, ik moet er even een vouw in laten zetten, want zo open laten is ook zo wat).

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2008 23:30 #1200811 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Overgang
Hallo Bas

Baseman schreef :

Ziet er goed uit. Alleen jammer dat Volvo het nooit voor elkaar gekregen heeft, om dashboard en zijkant middenconsole van de 740/940 fatsoenlijk op elkaar aan te laten sluiten. Misschien moesten we eens met de dames van Dr. Vinyl gaan praten of hier niet een oplossing voor te vinden is.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2008 20:06 #1200894 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad Mathy
lijkt eigenlijk nooit heel strak. het hele dashboard vind ik eigenlijk een beetje rommelig: lijstje om ECC bediening, daaronder weer een lijstje om de radio, daaronder een asbak/legvakje of standkachel bediening met een eigen lijstje.. zal wel aan de leeftijd liggen, is aan de andere kant ook wel weer makkelijk.

wat me trouwens intrigeert is dat het op de foto ban bas lijkt alsof de verlichting van het ECC knopje rood is ipv blauw. klopt dat ?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2008 20:30 #1200898 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Aan en uit
Hallo Henk

henk 940LPT schreef : wat me trouwens intrigeert is dat het op de foto ban bas lijkt alsof de verlichting van het ECC knopje rood is ipv blauw. klopt dat ?

Als ik het goed begrepen heb, zijn er rooie en blauwe. Bij de ene is de ECC altijd aan, tenzij je het knopje indrukt en bij de andere is de ECC altijd uit, tenzij je het knopje indrukt. Ik vermoed dat bij de eerste variant het rode lichtje aangaat als je de knop indrukt en bij de tweede de blauwe.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2008 20:36 #1200901 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lijkt niet alleen......

henk 940LPT schreef : wat me trouwens intrigeert is dat het op de foto ban bas lijkt alsof de verlichting van het ECC knopje rood is ipv blauw. klopt dat ?

....dat is ook zo.
Het rechterknopje bedoel je toch? Die heeft als ik hem uitzet, een rode rand. Is dat niet standaard dan? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2008 20:42 #1200903 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bij mij
940, modeljaar 98, is bij beide knopjes niet ingedrukt niets verlicht. bij op-contact-zetten licht de knop van de ECC even blauw op. daarna krijg ik de knopjea alleen verlicht bij indrukken: ECC blauw, recirculatie rood.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2008 22:30 #1200931 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dit heeft volgens mij ook
dit heeft volgens mij ook met bouwjaar te maken die van bas is volgens mij van 95 en de latere modellen 97 98 hebben blauw lampje.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2008 22:41 #1200933 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nope.

Jan-Geert schreef : dit heeft volgens mij ook met bouwjaar te maken die van bas is volgens mij van 95 en de latere modellen 97 98 hebben blauw lampje.

Net even nagekeken: Niks geen blauw lampje, twee keer rood indien ingedrukt.
Overigens (zie mijn signature) is mijn auto van modeljaar 1996, tevens uit januari 1996 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2008 23:04 #1200934 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt de laatste 2
klopt
de laatste 2 bouwjaren zijn op diverse punten nogal anders.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC