richtingaanwijzer op aanhanger werkt niet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2008 08:01 #1192455 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Raambediening.
Het is in ieder geval zeker dat de bedrading voor de elecrieke ramen en de beveiliging erop (achter-uit) al is voorbedraad, net als het lapje in de deur uiteraard en de CV-motor.Ik weet niet 100% zeker of de kabelboom doorloopt, maar gezien je er al meerdere gezien hebt, denk ik dat je wel gelijk zult hebben mbt de bedrading vanaf de B-stijl naar achteren.
Op het verkeerde been gezet door dat enorme stekerblok, waar ik de richtingaanwijzer van afgetakt heb, wél achter het kastje. Die draad zal wel voor de aanwijzer rechtsvoor en de zijknipper zijn, rechtsachter zal dan wel via links lopen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2008 13:30 #1192481 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ga zoeken ...
Helaas zal dat pas komend weekend worden ivm daglicht enzo. Helaas geen garage tot mijnn beschikking. Ik ga eerst maar eens de draad aan de linkerkant volgen en hoop dat ik erges halverwege een 'aftappunt' vind waar de trekhaak bedrading op is aangesloten.
Dank alvast voor jullie ervaringen en komend weekend horen jullie meer!
Vriendelijke groet,
Dennis

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2008 13:38 #1192484 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic D stijl...
Kijk eens voor de gein achter de klep naar de achterlichten.
Bij mijn '90 740 heb ik een originele draadboom... voor de remlichten, permanente plus en de -, de rest vordt gewoon bij de achterlichten afgetaptm.b.v. vampire taps (die , meestal blauwe, krengen die regelmatig contact problemen geven) In mijn draadboom is gewoon direct bij de lichtunits zelf afgetapt wat niet van voren hoeft te komen...

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2008 23:12 #1193540 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yes!
Hallo allemaal,
Het probleem is gevonden. De blauwe draad van de rechter richtingaanwijzer afkomstig van de 7 polige stekkerdoos verdwijnt onder de bekleding en loopt naar voren. Onder de bekleding wordt de draad in een andere afscherming weer terug naar achteren gebracht en komt netjes uit achter het kapje van het rechter achterlicht. Waarom weet geen mens en een paar krachttermen waren toch echt noodzakelijk. =]
Inderdaad een halfgare vampire stekker met een stukje tape. Mbv een nieuw kabelschoentje met splitter de draad netjes op de connector van het rechter knipperlicht aangesloten en alles werkt weer naar behoren en zit goed vast.
Iedereen bedankt voor het meedenken. Weer een hoop goede tips van dit mooie forum!
groeten,
Dennis

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC