Stoelverwarming repareren doe je zo
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb echt een bijlage met tekening toegevoegd. Waar is het gebleven?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hej hej,guyhorn schreef : Hola,
Ik heb echt een bijlage met tekening toegevoegd. Waar is het gebleven?
die staat waarschijnlijk in de moderatie-wachtrij, moet eerst goedgekeurd worden door 1 of meer moderators.
Hej då Toon
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de pagina bekeken (ook gechecked of er een bijlage aan hangt) maar er zit geen plaatje/schema of fot aan vast, noch staat ie in de moderatiewachtrij.Toon schreef : die staat waarschijnlijk in de moderatie-wachtrij, moet eerst goedgekeurd worden door 1 of meer moderators.
Er is dus denk ik iets mis gegaan met het toevoegen van de bijlage.
Als je bovenaan kiest voor bewerken, kun je een tweede poging wagen. Lukt het niet, kun je hem aan mij mailen, zet ik hem er wel even bij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het probleem dat de stoelverwarming het even doet met een nieuwe zekering, maar na het aanzetten brandt de zekering binnen twee minuten door. De verbinding met de zekering is volgens mij niet origineel (draadje zit in de zekering geklemd), maar wellicht ligt de kortsluiting ergens ander aan. Zou het kunnen zijn dat de kortsluiting onder de stoel wordt veroorzaakt?
Ik hoop dat je een idee hebt van waar ik kan gaan zoeken...
Anoud
- V700 register
- Nieuw lid
-
is het probleem er nog, dan zit je kortsluiting niet in de stoelen. is het weg, dan kun je nogmaals testen met één stoel aangesloten om te kijken welke stoel het probleem veroorzaak (mocht je dat nog niet weten)
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
(draadje zit in de zekering geklemd) ??? Klinkt niet goed en niet origineel.
De zekering zit bij mij gewoon in de zekeringendoos achter de asbak. Bij jou dan? Welke zekering plaats je erin? De stoelverwarming vraagt ongeveer 7 ampere dus de zekering zal 10 of 15 ampere moeten zijn. Als dat allemaal klopt en de zekering blijft verbranden dan is de verwarmingselement in de stoel kapot.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga het volgende week eens bekijken. Zitten die stekkers recht onder de stoelen en zijn ze bereikbaar, of moet ik de stoel er eerst uithalen om vervolgens bij de stekkers te kunnen? (Misschein een stomme vraag, maar ik probeer mijn eerste schreden op het reparatiepad te zetten...)
Bedankt vast!
Arnoud
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zit een zekering van 30A in, dus dat moet genoeg zijn.
Arnoud