geen geluid uit radio (SC800 en SC900)
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.sweden-parts.nl/index.php?page=produ...s%20en%20Versterkers "> www.sweden-parts.nl/index.php?page=produ...s%20en%20Versterkers
Misschien heeft hij er nog eentje liggen.
<a href=" www.sweden-parts.nl/ "> www.sweden-parts.nl/
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus Hans pimp-up the volume met een heuse versterker!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="450" align="center"><tbody><tr class="tekstSite"> <td class="menuTekst" width="180"><div class="menuBalk"> Grijze bigfrontradio/cd SC-805</div></td> <td width="270"> € 260,-</td> <td width="130"><div align="right">snelcode: R-805 </div></td> </tr><tr> <td width="180" height="120" bgcolor="#eeeeee"><a href="javascript:win(' www.sweden-parts.nl/beheer/uploads/8051.jpg ', 400, 300)">
Donkergrijze bigfrontradio met cassette- en cd speler. Tevens heeft de radio een aansluiting voor een 6-cd wisselaar. De radio is gebruikt maar verkeert in goede staat en functioneert 100%, met anti-diefstal code. Past in 850, S40, V40, S70, V70, C70, S/V90. Tevens passend voor S60 en V70 vanaf 2000 d.m.v een ander radioframe, zie foto 3. Frame kost 15 euro. |
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hans,Hans L schreef : Heb ik weer! Ongelooflijk. Dus ik moet op zoek naar een versterker. Nou, dat gaan we dan maar doen. Iemand toevallig eentje liggen?
Ik heb wel graag een muziekje onderweg hoor... of istie fluisterzachte 6-pitter genoeg?
Dacht al een vaag geschreeuw (iets in de trand van <a href="mailto:%##@$$!$$%#%#%">%##@$$!$$%#%#%) te horen ter linker zijde van mij, maar dat was jij dus.
Enne, wel met die mooie CD's van Baseman natuurlijk.
Grt.
Maurits
- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-