draden 5 draads vergrendeling
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2007 11:34 #1179141
door V700 register
Hallo Ton-Herman,
Als ik het goed begrijp is ie dus sowieso bedraad (alleen niet in de deur bij mij) aangezien het de draden betreft die de andere deuren ver- en ontgrendelen? De draden zullen dan ook gevonden kunnen worden in de dorpel, of lopen daar de draden niet langs voor naar de achterdeuren?
groeten
Chris
Beantwoord door V700 register in topic het is dus mogelijk
Hallo Ton-Herman,
Als ik het goed begrijp is ie dus sowieso bedraad (alleen niet in de deur bij mij) aangezien het de draden betreft die de andere deuren ver- en ontgrendelen? De draden zullen dan ook gevonden kunnen worden in de dorpel, of lopen daar de draden niet langs voor naar de achterdeuren?
groeten
Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2007 13:03 #1179143
door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic Zover ik weet wel
Kun je inderdaad de draden opsporen via de dorpel. Maar de draden komen van onder het dashboard bij de bestuurder. Daar kun je ze ook 'aftappen' en verlengen richting je linkervoordeur. Volgens mij zijn de kleurcode's uniek. Maar ik weet niet of ze per bouwjaar nog veranderd zijn. Ik zou als ik jou was de linker achterdeur openmaken, kijken welke kleur draden daar de CV aansturen en vervolgens diezelfde draden met een multimeter opsporen onder de schopplaat bij de bestuurdersstoel. Dan hoef je ze alleen maar vanaf daar te verlengen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2007 13:18 #1179144
door V700 register
Is het niet veel makkelijker om gewoon een extra motortje bij te plaatsen, de draden door te voeren en aan te sluiten aan de (bij het aftermarketsetje geleverde) unit?
Blijft verder alles origineel, niks meten aan de achterdeur, gewoon plug en play.
Beantwoord door V700 register in topic Zeg...........
Is het niet veel makkelijker om gewoon een extra motortje bij te plaatsen, de draden door te voeren en aan te sluiten aan de (bij het aftermarketsetje geleverde) unit?
Blijft verder alles origineel, niks meten aan de achterdeur, gewoon plug en play.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2007 20:15 #1179171
door Mathy van Nisselroy
Hallo Bas
Ga je mond wassen met zeep!!!
Groetjes
Mathy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Wablief?
Hallo Bas
Baseman schreef : Is het niet veel makkelijker om gewoon een extra motortje bij te plaatsen ...
Ga je mond wassen met zeep!!!
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2007 21:35 #1179179
door V700 register
bubbel....hoezo....blobblbubbla......
Heb ik ook gedaan. Ja natuurlijk is origineel mooier, maar ja, soms is geld/tijdgebrek een reden iets ander te doen.
Ik had ook 5 draadjes aan de nieuwe motor, die alle 5 aan de regelunit aansloten.
massa, prik heen, prik terug, puls open, puls dicht.
Sorry hoor...........
Beantwoord door V700 register in topic blublboblbubla....
bubbel....hoezo....blobblbubbla......
Heb ik ook gedaan. Ja natuurlijk is origineel mooier, maar ja, soms is geld/tijdgebrek een reden iets ander te doen.
Ik had ook 5 draadjes aan de nieuwe motor, die alle 5 aan de regelunit aansloten.
massa, prik heen, prik terug, puls open, puls dicht.
Sorry hoor...........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2007 22:11 #1180441
door V700 register
al veel gelezen op het forum maar kan iemand me de beste methode vertellen om in een 96-er, een universele afstandsbediening in te bouwen.
Ik begrijp dat een originele Volvo 5-draads module benodigd is voor in de linker voordeur en daarna een universele set voldoende is.
Iemand aanbevelingen voor een universele set? Conrad? En is die Volvo-aansturing nog leverbaar voor een tientje?

Gr. Jasper
Beantwoord door V700 register in topic inbouwen AB 940
al veel gelezen op het forum maar kan iemand me de beste methode vertellen om in een 96-er, een universele afstandsbediening in te bouwen.
Ik begrijp dat een originele Volvo 5-draads module benodigd is voor in de linker voordeur en daarna een universele set voldoende is.
Iemand aanbevelingen voor een universele set? Conrad? En is die Volvo-aansturing nog leverbaar voor een tientje?

Gr. Jasper
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2007 22:52 #1180450
door V700 register
Ik heb, soms tot ergernis van enkelen, een niet originele afstandsbediening ingebouwd.
Ik kocht <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...%253D%26fta_ind%3D30 " target="_blank">deze set, waar ik de stuurmotor in de bestuurdersdeur geplaatst heb, vervolgens de rest aansluiten en lekker op afstand bediend.
Vanaf een euro of 50 is ie er ook met klapsleutels.
[edit] ik zag hem al vanaf 40 euri, <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...D%253D%26fta_ind%3D6 " target="_blank">zie hier[end edit]
Beantwoord door V700 register in topic Niet-origineel.
Ik heb, soms tot ergernis van enkelen, een niet originele afstandsbediening ingebouwd.
Ik kocht <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...%253D%26fta_ind%3D30 " target="_blank">deze set, waar ik de stuurmotor in de bestuurdersdeur geplaatst heb, vervolgens de rest aansluiten en lekker op afstand bediend.
Vanaf een euro of 50 is ie er ook met klapsleutels.
[edit] ik zag hem al vanaf 40 euri, <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...D%253D%26fta_ind%3D6 " target="_blank">zie hier[end edit]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2007 22:57 #1180451
door V700 register
Hallo Baseman,
mooie 164. Ik had tot een half jaar geleden, een zelfde 73er in die kleur blauwgroen. Nieuw en ongebruikt (uit 2006) Heb nog een lakstift staan, speciale productie via Halffords. Kleurcode was nog gewoon te bestellen. Interesse? Ik meen kleurcode 115-1.

Gr. Jasper
Beantwoord door V700 register in topic 164 lakstift blauwgroen
Hallo Baseman,
mooie 164. Ik had tot een half jaar geleden, een zelfde 73er in die kleur blauwgroen. Nieuw en ongebruikt (uit 2006) Heb nog een lakstift staan, speciale productie via Halffords. Kleurcode was nog gewoon te bestellen. Interesse? Ik meen kleurcode 115-1.

Gr. Jasper
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2007 22:58 #1180452
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je hebt een berichtje.
Als ik uitgetypt ben.
Moderators: Jerry Stam