Mistlampen en verstralers tegelijk aan?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Mijn 945 GLE uit 1991 en gebouwd in Törslanda, Zweden voor de Nederlandse markt. Als ik grootlicht aan heb, kan ik de (dubbele, stand 1 is alleen vóór, stand 2 vóór en achter) schakelaar wel omzetten, maar noch de voorste mistlampen, noch het controlelampje voor die mistlampen gaan aan.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Mijn 945 GLE uit 1991 en gebouwd in Törslanda, Zweden voor de Nederlandse markt. Als ik grootlicht aan heb, kan ik de (dubbele, stand 1 is alleen vóór, stand 2 vóór en achter) schakelaar wel omzetten, maar noch de voorste mistlampen, noch het controlelampje voor die mistlampen gaan aan.
Bij mijn beide 960's (bj 1995 en bj 1996) kunnen de mistlampen vóór wel tegelijk met dim- en grootlicht branden. Maar ja deze komen uit Duitsland. Niettemin zijn de toelatingseisen geharmoniseerd en is dit afgelopen januari en februari bij de RDW geen reden geweest om beide Volvo's niet toe te laten tot de Nederlandse weg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Covik schreef : Bij mijn beide 960's (bj 1995 en bj 1996) kunnen de mistlampen vóór wel tegelijk met dim- en grootlicht branden. Maar ja deze komen uit Duitsland. Niettemin zijn de toelatingseisen geharmoniseerd en is dit afgelopen januari en februari bij de RDW geen reden geweest om beide Volvo's niet toe te laten tot de Nederlandse weg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
.. Mmmm momentje. Ik meen mij te herinneren via een collega (850 rijder) dat men op het 850 forum (tijd geleden) regelmatig de dimlichten voor 100W types heeft vervangen. Mode verschijnsel? Wat bleek, maanden later, ingebrandde reflectoren... Oppassen dus! Die dingen zijn van kunststof.
Als je meer lichtopbrengst wilt kun je Philips vision plus monteren of zo iets. Ben de exacte merknaam kwijt, maar die lampen brengen inderdaad veel licht op. Heb ze ooit gehad (tot drie maal toe) maar doe er niet meer aan mee. Peper duur en gaan NIET lang mee!
Robert