snelheid verlagen cruise control
- Jan Huijsmans
-
- Nieuw lid
-
DIt is iets dat met de oude computer niet werkt overigens.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
De mogelijkheden die ik opgaf zijn niet de enige maar wel pas mogelijk vanaf de opgegeven modeljaren. Uiteraard zijn er dan nog altijd CC's mogelijk met minder mogelijkheden.mderijke schreef :
Mijn '94'er 940 (MJ 1995) had dat niet, dat was het "oude" systeem met Set en Resume en On/Offhlambrechts schreef :
Tot en met modeljaar 1990 geen + en -.Modeljaar 1991 alleen +.Vanaf modeljaar 1992 + en -.jhuijsmans schreef : Voor zover ik weet is de computer, draadboom en handle van de 960 cc anders. Je hebt een draad extra nodig om de snelheid verlagen optie mogelijk te maken. Het versnellen is gekoppeld aan de set knop bij de latere 7/9 cc's, de vroegere (ik geloof < 90) hadden zelfs dat niet.
Blijkbaar verschillende uitvoeringen in die jaren of doelde jij op de 960 varianten?
Groeten.Hedwig
BTW Jan het is wel degelijk 1,6 km (1 mile) en niet 1 km.
Die van mij gaat niet in stappen omhoog, ik moet 'm ingedrukt houden en daarna los laten bij de snelheid die ik wil hebben. (gecheckt met de gps, schommelen tussen 101-102 en later strak 102 of 102-103 schommelen)hlambrechts schreef : BTW Jan het is wel degelijk 1,6 km (1 mile) en niet 1 km.
Ik las iets over vacuum slangen, dus die zal ik wel eens checken.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je bedoeld het opregelen, dat klinkt normaal, zo doet de mijne in de V70 het ook.jhuijsmans schreef : Die van mij gaat niet in stappen omhoog, ik moet 'm ingedrukt houden en daarna los laten bij de snelheid die ik wil hebben. (gecheckt met de gps, schommelen tussen 101-102 en later strak 102 of 102-103 schommelen)
Kort indrukken zijn stapjes avn 1 à 2 km/u, als ik beduidend sneller (of langzamer wil) moet ik de knop gewoon vasthouden (bijvoorbeeld bij de overgang van 100 --> 120 km/u)
Dus wat je beschrijft komt overeen zoals ik het ervaar in het moderne spul.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je bedoeld het opregelen, dat klinkt normaal, zo doet de mijne in de V70 het ook.mderijke schreef :
Kort indrukken zijn stapjes avn 1 à 2 km/u, [/quote]dat zijn stapjes van 1,6 km /u oftwel 1 mijl.
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
Wel jammer, want ik hoopte eigenlijk dat het net zo was als de intervalstand van mijn VW transporterbusje, die kon ik erbij krijgen door een relais-tje van de sloop te plaatsen en ergens een palletje weg te wippen en hup ineens intervalstand!