Ook al groot licht problemen, maar nu opgelost!.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hans.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Eric

- V700 register
- Nieuw lid
-

Hans.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Even omhoog schuiven, omdat anders niemand ziet, dat Hans' probleem opgelost is. (zie eerste bericht)
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Na lezing van de bijdrage van Mathy (dank je voor de verwijzing!) begrijp ik dat het handiger is om de oplossing even in een reactie te plaatsen. Hieronder dus!
19-05:
Op de PKKKK dag van de liefhebbers ontdekt dat er inderdaad twee losse uiteinden van dezelfde kleur draad (geel) in de middenconsole aanwezig waren. Waarom iemand die ooit losgeknipt heeft blijft een raadsel, maar nadat de twee uiteinden contact gemaakt hebben klikt het relais en zie daar..... Er was licht. Met dank aan Eric voor het meedenken en meezoeken en niet te vergeten voor het solderen van de twee uiteinden.(Hij had een heel slim soldeerboutje op gas bij zich...)
Mede hierdoor een perfecte dag: olie en filter vers, afsluitbare ventilatieklep links bij voeten bestuurder gescoord (en nou maar hopen dat de linkermat droog blijft), radio gescoord, foutdiagnose gesteld over toerental (niet betrouwbaar signaal van de snelheidsensor op de achteras), gezelligheid, mooi weer, eensgezinde geesten allemaal lijdend aan dezelfde ziekte (zie aanhef) en vooral veel geleerd. Niet alleen over de volvo's, ook dat elkaar helpen vanzelfsprekend is (ook al op dit forum duidelijk merkbaar!), maar bovenal dat er nog veel te leren valt! Daarnaast nogal wat namen van het forum aan een gezicht kunnen koppelen. Wat wil je nog meer?
Mijn 940 kan nog wel een paar van deze dagen gebruiken..
groet,
Hans.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze draad wordt vaak gebruikt om de radio van spanning te voorzien, de "gele" is een bekende.hans dus schreef : Waarom iemand die ooit losgeknipt heeft blijft een raadsel, maar nadat de twee uiteinden contact gemaakt hebben klikt het relais en zie daar.....
Omdat je in een eerder over geelwit sprak was ik even op het verkeerde been gezet.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groeten,
Sjraar Roelofs
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Poets Klus Klets Koffie Knutsel dag.bodejodel schreef : Wat is een PKKKK dag?
Dit is een hobby dag georganiseerd door een clubje mensen die ook liefhebber zijn van de volvo 700 en 900 serie.
Dit staat los van de Volvo 700 Vereniging.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik was zelf al tot de 3e K gekomen en zelfs in de goede volgorde... de 4e K kon ik niet verzinnen...
Een Sleuteldag dus.