AB op CV nu begijp ik er niks meer van
- V700 register
- Nieuw lid
-

(heet trouwens garage hillegersberg),
klein volvo garagetje met allemaal oldtimers en een lekker rommeltje. Kijk ik meteen of die 780 er nog staat.

remco

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als blijkt dat je het deurmotortje wat aan de dure kant vindt, dan kun je ook naar nummer 9126456 vragen. Het is zowel schakelaar als motor en kost iets van 10 euro. Wel zijn de draadjes (2 voor de motor plus 3 voor de schakelaar, dus in totaal 5) wat kort. Schijnbaar zijn deze bedoelt voor de late 960's. Kijk maar eens naar dit <a href="/?q=node/10027" target="_blank">draadje van Ton-Herman over CV</a> .
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
volgens mij ligt de bekabeling er alleen vanaf modellen met een af fabriek startonderbreker, te herkennen aan de "dikke" sleutel.
Bij die modellen is het vrij simpel. Heb ook nog een '95-er, daar is het verhaal gecompliceerder.
Richard
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Richard,swedish240 schreef : Heb ook nog een '95-er, daar is het verhaal gecompliceerder.
Richard
Valt wel mee hoor. In de Ofilant heeft een Gemini alarm geztene, wat ik gedemonteerd heb. Hier was het alsvolgt aangesloten. Een extra motor in de bestuurdersdeur, aangesloten op de motor van de achterdeur.
De draden voor open en dicht sturen van het bestaande deurslot afgehaald, hierdoor is het massa gestuurd en vrij eenvoudig aan te sluiten. Ik had alleen de pech dat de unit die ik hiervoor had gekocht defect bleek te zijn en is nu terug naar de leverancier. Ben nog in afwachting van de reactie.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Ik hoop morgen middag er even langs te kunnen rijden om de onderdeel nummers door te geven en dan in de loop van de week een prijsje te hebben.

Ik heb dus ook geen foto van de 780 maar ik zal kijken of het nummerbord nog te achterhalen is

groet

Remco

- V700 register
- Nieuw lid
-
Kortgeleden heb ik een universeel setje ingebouwd in de 780 en het is echt makkelijk: bij de meeste CV's zit er in de linkerdeur ook een motor.
Het is allereerst even uitzoeken welke puls de motor krijgt (bij de 780 is het de massa) en dan is het even de draden volgen vanuit de deur.
Beetje doorverbinden, aansluiten en klaar!
Leuke bijkomstigheid bij de 780: de achterklep kan ook afstandbediend worden geopend, het is niet de handle bij de deur, maar de knop in het handschoenenvak, die de electrische ontgrendeling verzorgt. Makkelijk aan te sluiten.
Bovendien zit er niet zo'n irritante vertraging in als bij de 960 en werkt hij op grotere afstand.
- V700 register
- Nieuw lid
-
9204076 Relais alarm compleet met 2x afstandbediening
9166815 Montageset, inclusief CDV motor, knipperled, inbouwhandleiding en sensor op motorkap. Als je er ook nog claxon:
9166104 bijbestelt heb je een simpel alarmsysteem met beveiliging op alle portieren, achterklep en motorkap!
Voor degenen die dat niet willen, het onderdeelnummer van de cdv motor uit bovengenoemde set is:
9127570

- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Hallo Richard,swedish240 schreef : Voor de mensen die voor origineel gaan hier de benodigde onderdeelnummers:
Ik wil van je lijstje een pagina maken in de vraagbaak (je mag het ook zelf doen), en ik vraag me nog af of je ook de bijbehorende prijzen weet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
9204076 kost ex. btw 241,40
9166815 kost ex. btw 52,07
944291 losse a/b kost 56,88.
De losse toeter/claxon kost 20 euro ex. btw
Afhankelijk van de relatie met je dealer kun je misschien nog korting krijgen, of de dealer kan voor je kijken of er ergens in nederland nog iemand deze delen op de plank heeft liggen die er graag vanaf wil.
Groet,
Richard