Inbouwhandleiding CC voor 760 GLE bj 1990
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2007 10:53 #1155489
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @ iedreen die mee gediscussieerd heeft
Wow, rustig blijven Tamas!!
Vooreerst allemaal hartelijk bednakt voor de tips en het meedenken. Ondertussen is er al heel wat gebeurd: zo zal ik volgende week de correcte handleiding ontvangen. Vervoglens was het mij van in het begin van de onderhandelingen duidelijk dat er geen zekerheid was dat de CC past. Maar, omdat ik de CC aan zo'n lage prijs kon kopen heb ik de gok gewaagd. Dus, Tamas, nie panikeren en zeker nie schuldig voelen!!!!
Nu ik de correcte handleiding heb, kan ik sneller zien of het de goede CC is of niet en, dankzij jullie info, blijkt dat ik mij daarbij vooral moet focussen op de gasrolset, want ik heb een recht hendeltje (op dat laatste had ik gelet tijdens foto-uitwisseling met Tamas).
Dus, even for the record: Tamas heeft dit volledig correct afgehandeld. Ik heb de gok gewaagd en we zullen zien of hij werkt of niet.
Ik hou jullie op de hoogte (let daarbij vooral op mijn dagboek
)
Groeten,

Koen
Vooreerst allemaal hartelijk bednakt voor de tips en het meedenken. Ondertussen is er al heel wat gebeurd: zo zal ik volgende week de correcte handleiding ontvangen. Vervoglens was het mij van in het begin van de onderhandelingen duidelijk dat er geen zekerheid was dat de CC past. Maar, omdat ik de CC aan zo'n lage prijs kon kopen heb ik de gok gewaagd. Dus, Tamas, nie panikeren en zeker nie schuldig voelen!!!!
Nu ik de correcte handleiding heb, kan ik sneller zien of het de goede CC is of niet en, dankzij jullie info, blijkt dat ik mij daarbij vooral moet focussen op de gasrolset, want ik heb een recht hendeltje (op dat laatste had ik gelet tijdens foto-uitwisseling met Tamas).
Dus, even for the record: Tamas heeft dit volledig correct afgehandeld. Ik heb de gok gewaagd en we zullen zien of hij werkt of niet.
Ik hou jullie op de hoogte (let daarbij vooral op mijn dagboek

Groeten,

Koen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2007 13:19 #1155516
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic als je rustig nadenkt, zal
als je rustig nadenkt, zal de inbouw best lukken (is met alles trouwens zo!).
Hou eerst eens de nieuwe gasrol naast de reeds ingebouwde gasrol. Zitten de steuntjes op de juiste plek, zodat hij precies op dezelfde plek kan worden ingebouwd?
Zo nee, nieuw motorspecifiek gasrolset aanschaffen.
Groet
Fred
Hou eerst eens de nieuwe gasrol naast de reeds ingebouwde gasrol. Zitten de steuntjes op de juiste plek, zodat hij precies op dezelfde plek kan worden ingebouwd?
Zo nee, nieuw motorspecifiek gasrolset aanschaffen.
Groet
Fred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2007 23:50 #1155677
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic of de gasrol zelf aanpassen
of de gasrol zelf aanpassen , heb ik ook gedaan toen ik mijn cruisecontrol inbouwde, wel een vdo tempostat , maar t werkt perfect.
Moderators: Jerry Stam