electrische antenne
- V700 register
- Nieuw lid
-
de plaatjes had ik al gezien maar de linken naar de .doc en .pdf werken niet. Kan bestanden niet vinden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
het witte blokje zit aan de groen-rode van de voeding vast. Andere draad is zwart. Ik denk dat het een extra voedingspunt is voor telefoon of zo.
Het lijkt erop dat de bedrading naar mijn antenne in orde is, alhoewel de contacten bij de antenne groen uitgeslagen zijn, maar het motortje doet niets.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij werkt het prima, ik vermoed dat het een lokaal probleempje is, ik krijg keurig het voorstel de bestanden te openen.strij003 schreef : de plaatjes had ik al gezien maar de linken naar de .doc en .pdf werken niet. Kan bestanden niet vinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hej Ben,strij003 schreef : ik krijg de melding dat de files niet te vinden zijn. Heb jij de docs toevallig lokaal op je pc staan i.p.v. op de site?
Zou er mee te maken kunnen hebben dat je onvoldoende rechten hebt als gewoon gebruiker.
@Bas, zou jij hier eens naar kukken kijken ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
In Firefox opent ie prima, kies je Save as....werkt het ook prima.
Ik zal beide documenten aanpassen en de spaties weghalen, dan moet het goed gaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het heeft niets met rechten te maken, dat hem ik net even getest met een ander accountje: er gebeurt hetzelfde in beide browsers.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu nog lijken of ik mijn antenne eruit krijg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
groeten,
Dennis
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ja, de bekabeling ligt er al. Als je wilt, kan ik je een PDF van de inbouwhandleiding voor een estate sturen. In dat geval graag een prive bericht (zie onder aan dit bericht) met je emailadres en een herinnering om welke PDF het gaat.
Groetjes
Mathy