MRB vrij tot....?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2014 13:16 #1399669
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Risisco
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2014 22:08 #1400203
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel de auto van de straat
Wel de auto van de straat halen, bij mij stond de politie 4 jaar geleden de volgende dag al op de stoep. Tja de garage was nog niet leeg geruimd. Gelukkig alleen een waarschuwing. Let daar op en ja was mijn fout. Maar vond toch knap dat ze er zo snel waren. Alsof ze automatisch geschorste auto[s doorkrijgen en die gaan checken.
- laurens linssen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2014 00:21 #1400216
door laurens linssen
Beantwoord door laurens linssen in topic ANPR
Politie rijdt overal in het land met auto's met Automatic Number Plate Recognition.
Elke auto waar ze langsrijden wordt langs een database gehaald. Database wordt regelmatig ververst (niet online volgens mij). Zo kunnen ze heel snel zien of er iets met een auto of de eigenaar van die auto aan de hand is.
www.politie.nl/mobile/onderwerpen/anpr.html
Elke auto waar ze langsrijden wordt langs een database gehaald. Database wordt regelmatig ververst (niet online volgens mij). Zo kunnen ze heel snel zien of er iets met een auto of de eigenaar van die auto aan de hand is.
www.politie.nl/mobile/onderwerpen/anpr.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2014 09:21 #1400221
door V700 register
Ik denk eerder dat er iemand uit de buurt gebeld heeft.
Let ook op, privé grond kan ook openbare weg zijn.
Ook ooit een waarschuwing gehad, auto stond op privé
terrein, maar was niet 'afgezet' met een hek.
Openbare toegang, dus openbare weg, kan verschillen
tussen gemeentes.
Beantwoord door V700 register in topic schorsen
danielk schreef : Alsof ze automatisch geschorste auto's doorkrijgen en die gaan checken.
Ik denk eerder dat er iemand uit de buurt gebeld heeft.
Let ook op, privé grond kan ook openbare weg zijn.
Ook ooit een waarschuwing gehad, auto stond op privé
terrein, maar was niet 'afgezet' met een hek.
Openbare toegang, dus openbare weg, kan verschillen
tussen gemeentes.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2014 15:42 #1400238
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic betalingsregeling en betalingsverplichting
Tijdstip van betaling heeft te maken met de betalingsregeling die de belastingsdienst hanteert:
www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/b...automatische_incasso
Ik verwacht dat de MRB batch voor de MRB aan het eind van de maand draait.
Betaal je via automatische incasso dan wordt aan het eind van de maand de betalingstermijn afgeschreven.
Betaal je per acceptgiro dan ontvang je een acceptgiro voor het lopende tijdvak.
Ingangsdatum van een tijdvak wordt gerelateerd aan de datum van ingang van deel 1.
Toen ik mijn auto schorste op 27 oktober jl, gaf dat mij ook enige verwarring:
Op 31-10 werd de maandelijksetermijn afgeschreven, Dat was nl de laatste termijn die aan het eind van de maand betaald moest worden.
In November ontving ik een brief waarin meegedeeld werd dat ik nog 8 euro terugkreeg. Dat was dus het niet gebruikte deel van 27 tot 31 oktober.
MAW: De betalingsregeling heeft helemaal niets te maken met de betalingsverplichting. Die is voor een ieder gelijk.
www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/b...automatische_incasso
Ik verwacht dat de MRB batch voor de MRB aan het eind van de maand draait.
Betaal je via automatische incasso dan wordt aan het eind van de maand de betalingstermijn afgeschreven.
Betaal je per acceptgiro dan ontvang je een acceptgiro voor het lopende tijdvak.
Ingangsdatum van een tijdvak wordt gerelateerd aan de datum van ingang van deel 1.
Toen ik mijn auto schorste op 27 oktober jl, gaf dat mij ook enige verwarring:
Op 31-10 werd de maandelijksetermijn afgeschreven, Dat was nl de laatste termijn die aan het eind van de maand betaald moest worden.
In November ontving ik een brief waarin meegedeeld werd dat ik nog 8 euro terugkreeg. Dat was dus het niet gebruikte deel van 27 tot 31 oktober.
MAW: De betalingsregeling heeft helemaal niets te maken met de betalingsverplichting. Die is voor een ieder gelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2014 22:31 #1400333
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schorsen
Moderators: Jerry Stam