Gescheurde cilinderkop turbodiesel. Update: Hij wordt hersteld
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2013 21:30 #1384385
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Compleet?
Hoi,
Zo te zien niet compleet: geen klep te zien!
Jaap
Zo te zien niet compleet: geen klep te zien!
Jaap
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2013 21:31 #1384386
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic hmm
Zoals te zien, had ik hem ook al gezien en gisteren geboden en geprobeerd contact op te nemen..
Geen antwoord.
(Bieder G Mol)
Groeten,Gerben
Geen antwoord.
(Bieder G Mol)
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2013 22:26 #1384395
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat was idd de kop
Maar als je em compleet vor 500 op de kop kan tikken doen, deze is geheel leeg dus alles overzetten.
Succes met sleutelen!
Peter
Succes met sleutelen!
Peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2013 22:44 #1384399
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Compleet
Ik heb hem nu compleet en nieuw. Voordeel op deze manier is ook dat ik garantie op de onderdelen heb.
Wel bedankt voor het meedenken. Bij deze revisie wil ik niet bezuinigen op onderdelen. Als je het dan toch doet, dan alles nieuw en goede kwaliteit. Nu maar hopen dat de wegenbelastingvrijstelling blijft bestaan.. Met mijn 3000 km per jaar, kan ik er dan mijn hele leven mee blijven doen.
Wel bedankt voor het meedenken. Bij deze revisie wil ik niet bezuinigen op onderdelen. Als je het dan toch doet, dan alles nieuw en goede kwaliteit. Nu maar hopen dat de wegenbelastingvrijstelling blijft bestaan.. Met mijn 3000 km per jaar, kan ik er dan mijn hele leven mee blijven doen.

- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2013 00:41 #1384410
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Hey Siebren,
In mijn ogen neem je een goed en verstandig besluit. Zou ik althans ook gedaan hebben. En dat hele gedoe met die nieuwe wetgeving met die vrijstelling.... We schrijven al April 2013, nog steeds is het treintje niet in beweging, zelfs nog niet eens voorgegloeid...!
Jij rijdt dagelijks toch hoofdzakelijk heerlijk lekker met je Land Cruiser. Succes met je Diesels, het is heerlijk cruisen. (Zelf jaren geleden ook gecrused met met mijn diesel Toyota Landcruser BJ 42, blauw met wit dak, en nu uiteraard met Rudolph). Man, man, wat is dat genieten!
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic goede beslissing
Hey Siebren,
In mijn ogen neem je een goed en verstandig besluit. Zou ik althans ook gedaan hebben. En dat hele gedoe met die nieuwe wetgeving met die vrijstelling.... We schrijven al April 2013, nog steeds is het treintje niet in beweging, zelfs nog niet eens voorgegloeid...!
Jij rijdt dagelijks toch hoofdzakelijk heerlijk lekker met je Land Cruiser. Succes met je Diesels, het is heerlijk cruisen. (Zelf jaren geleden ook gecrused met met mijn diesel Toyota Landcruser BJ 42, blauw met wit dak, en nu uiteraard met Rudolph). Man, man, wat is dat genieten!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2013 10:16 #1384422
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dubbel en dwars waard
Vind het geen geld voor een gevulde kop, mag ik vragen waar je deze vdaan haalt? Mocht ik er nog eens een nodig hebben..
Komt wel goed met die wegenbelasting, nog zeker een jaartje te gaan en daarna komt ook wel weer goed, ieder jaar 1500 eur in de pocket, das toch 3 gevulde nagelnieuwe koppen op de plank
Harde besluiten nemen zijn ze nooit goed in geweest daar in den Haag dus laat ze maar lekker doorrommelen, rommelen wij lekker door onder de kap
gogo
peter
Komt wel goed met die wegenbelasting, nog zeker een jaartje te gaan en daarna komt ook wel weer goed, ieder jaar 1500 eur in de pocket, das toch 3 gevulde nagelnieuwe koppen op de plank
Harde besluiten nemen zijn ze nooit goed in geweest daar in den Haag dus laat ze maar lekker doorrommelen, rommelen wij lekker door onder de kap
gogo
peter
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2013 10:34 #1384426
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic adressen
Voor de d24 kun je een AMC kop nemen, die heb ik er sinds revisie 14 jaar geleden op zitten.
Bevalt prima en erg zuinig in brandstofgebruik.
www.easycarparts.nl/volvo/760-estate-com...92/motor/cilinderkop
Voor de anderen:
www.motorenkoeln.de/seiten/motorenteile.html
Bevalt prima en erg zuinig in brandstofgebruik.
www.easycarparts.nl/volvo/760-estate-com...92/motor/cilinderkop
Voor de anderen:
www.motorenkoeln.de/seiten/motorenteile.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2013 22:35 #1384461
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Adrian , bedankt hier kan ik wat mee als nodig is
Peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2013 22:59 #1384463
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leverancier van de kop
Via het revisiebedrijf. Ik heb hem niet gevraagd waar de kop vandaan kwam. Hij was wel helemaal nieuw uit de verpakking. Ik vraag het hem wel even als ik de auto kom ophalen. De prijzen van Adrian lijken mij aan de hoge kant.
Zou mooi zijn als de wegenbelastingvrijstelling blijft bestaan. Ik ben erg benieuwd, want ik heb twee wegenbelastingvrije diesels. Vooral de Landcruiser is erg zwaar, dus duur. Bij mij is het echt hobby, want ik doe alles op de fiets en als ik een keer ver weg moet, dan staat er een auto van de zaak ter beschikking.. Ik zie mijzelf dus ook niet als misbruiker van de regeling. En daarnaast heb ik nu zoveel aan onderhoud uitgegeven, dat ik daar 10 jaar wegenbelasting voor had kunnen betalen voor mijn 740 turbo 16v.
Zou mooi zijn als de wegenbelastingvrijstelling blijft bestaan. Ik ben erg benieuwd, want ik heb twee wegenbelastingvrije diesels. Vooral de Landcruiser is erg zwaar, dus duur. Bij mij is het echt hobby, want ik doe alles op de fiets en als ik een keer ver weg moet, dan staat er een auto van de zaak ter beschikking.. Ik zie mijzelf dus ook niet als misbruiker van de regeling. En daarnaast heb ik nu zoveel aan onderhoud uitgegeven, dat ik daar 10 jaar wegenbelasting voor had kunnen betalen voor mijn 740 turbo 16v.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2013 23:31 #1387327
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alles als nieuw
En het rijdt geweldig. Kan ik toch nog een beetje genieten ondanks het vooruitzicht om straks weer wegenbelasting te moeten betalen..
Moderators: Jerry Stam