850 tdi motor in een 740
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2012 21:00 #1368151
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic juist er zijn er toch nog
juist er zijn er toch nog die et snappen het zijn allemaal gelijke onderblokken van de VAG diesels dus elke dieselversnellingsbak onder de volvo 2 7 en 9 serie past aan de 4 5 of 6 cilinders
de 4, 5 en 6 cilinders ze liggen in audi, vw golf vw transporter
een D5 erin zou wel mooi zijn
de 4, 5 en 6 cilinders ze liggen in audi, vw golf vw transporter
een D5 erin zou wel mooi zijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2018 09:43 #1445156
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oud draadje omhoog schoppen
M'n motor van de 740 D24 is overleden, de 2e al.
Ben nu eigenlijk wel wat klaar met de D24's.. dingen vinden volgens mij m'n rijstijl niet lief.
Nu heb ik nog een D5 motor liggen, echter weet ik niet of zoeits een beetje te doen is kwa electronica? Motor zelf pasmaken is tot daar aan toe maar wat komt er kwa electra bij kijken?
Ben nu eigenlijk wel wat klaar met de D24's.. dingen vinden volgens mij m'n rijstijl niet lief.
Nu heb ik nog een D5 motor liggen, echter weet ik niet of zoeits een beetje te doen is kwa electronica? Motor zelf pasmaken is tot daar aan toe maar wat komt er kwa electra bij kijken?
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2018 22:09 #1445170
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Alles, denk ik.
Alles, denk ik. Startblokkering, computers, noem maar op. De D24 loopt al zo'n beetje als je alleen maar een plus aan de startmotor hangt, een D5 heeft het hele circus kwa electronica nodig.
Verder: om een whiteblock vijfpitter in een 740 te hangen heb je een aangepaste carterpan van een whiteblock zespitter nodig, maar wat kan je pasmaken onder een D5? De oorspronkelijke gaat niet werken: verkeerde hoek, en het subframe zit in de weg.
Verder: om een whiteblock vijfpitter in een 740 te hangen heb je een aangepaste carterpan van een whiteblock zespitter nodig, maar wat kan je pasmaken onder een D5? De oorspronkelijke gaat niet werken: verkeerde hoek, en het subframe zit in de weg.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
10-04-2018 22:51 #1445172
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Google?
forums.turbobricks.com/showthread.php?t=248035
En er is al eerder aan gedacht; volvo700vereniging.nl/node/32273
En er is al eerder aan gedacht; volvo700vereniging.nl/node/32273
Moderators: Jerry Stam