d24t blok
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2012 09:13 #1363928
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 3 ton
Hmmm 3 ton en nu al kats versleten?!?! of er is in het verleden veel op drag race manieren gereden met koude motor, of ze hebben regelmatig met te weinig en met prut olie gereden,
Waar staat deze auto geparkeerd? wil best eens kijken of ik mijn oog en oordeel er over kan laten vallen.
Mijn D24T zit bijna op 600.000 km met de originele koppakking er nog tussen enigste wat gereviseerd is de Turbo en de vacuum pomp vervangen bij 293.452 km rest is allemaal nog vanaf de Fabriek, dus ik vind dat die van jou dan wel heel vroeg aan het overlijden is.
Tom.
Waar staat deze auto geparkeerd? wil best eens kijken of ik mijn oog en oordeel er over kan laten vallen.
Mijn D24T zit bijna op 600.000 km met de originele koppakking er nog tussen enigste wat gereviseerd is de Turbo en de vacuum pomp vervangen bij 293.452 km rest is allemaal nog vanaf de Fabriek, dus ik vind dat die van jou dan wel heel vroeg aan het overlijden is.
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2012 15:52 #1363948
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hij staat geparkeerd in
Hij staat geparkeerd in nieuwleusen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2012 17:57 #1363961
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Achter
Das achter Zwolle Gezien van mijn kant af(Emmeloord) als het goed is toch?
Ik werk van de week nog in zwolle dus zou na werk tijd wel even bij je langs kunnen komen om mijn gehoor ter beschikking te stellen(kun je ook horen hoe een Diesel klinkt met veel ervaring)
Stuur anders maar een PB vanaf Donderdag tot en met Zondag zit ik in Berlijn dus dan kan ik niet.
Tom.
Ik werk van de week nog in zwolle dus zou na werk tijd wel even bij je langs kunnen komen om mijn gehoor ter beschikking te stellen(kun je ook horen hoe een Diesel klinkt met veel ervaring)
Stuur anders maar een PB vanaf Donderdag tot en met Zondag zit ik in Berlijn dus dan kan ik niet.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2012 21:39 #1363997
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snij het oliefilter maar
Snij het oliefilter maar eens open. Als het een lagerschade betreft zie je dit gelijk terug in het oliefilter.
Mvgr, Mark
Mvgr, Mark
Moderators: Jerry Stam