940 TD ---> niet gekocht...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-03-2012 11:47 #1352040 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niets met diesel te maken
Hoi Rudiger, Gerben, Tom
Niet dat het met dit onderwerp te maken heeft, maar als Tom of Gerben naar Noord-Holland komen, heb ik hier nog een complete kofferbakbekleding liggen, die ik aan JanGeert heb overgedaan. Dat zou zich mischien met een dieselkeuring kunnen laten combineren?
@Rudiger:
zie jij anders kans die mee te nemen naar de sleuteldag volgende week?
Ik bel je daar nog wel over.

Jaap

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-03-2012 13:07 #1352042 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hele auto
Hallo,
Ik ben vorig jaar ook op zoek geweest naar een geschikt blok ter vervanging van het oude blok, veelal is de vraagprijs dan rond de 500 euro, echter, dit zijn dan wel blokken die niet draaiend te zien zijn.
Uiteindelijk ben ik na enige tijd zoeken terecht gekomen bij een 940 met 350.000 op de teller die netjes liep, de hele auto kostte 600 euro. Het enige onhandige is dat je dan zelf plek moet hebben om een auto te slopen of iemand vinden die dat voor je doet.
Ik heb zelf de auto gesloopt en hulp gezocht bij het overzetten en klaarmaken van de nieuwe motor, een deel van de 940 gebruikt voor onderdelen voor mijn eigen auto en de rest geruild/ verkocht of staat nog bij mijn ouders in de garage.
Succes met de zoektocht!
Groet Gerben (die andere).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2012 13:15 #1352534 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de diesel

Gisteren een kijkje genomen van dichtbij...
UIterlijk:
Motorkap bobbel- en deukelientje, rechterzijde nogal wat krassen tot de grondverf, dak ook niet echt netjes.Achterklep meen ik oke doch bekleding lag op de achterbank. Portier linksvoor ging met luide kraak open en moest vervolgens met bijna 2 man worden dichtgeduwd.Sterke honden- en sigarengeur in interieur. Stoffen bekleding achterbank oke, Bestuurdersstoel behoorlijk ingezakt, opbergvakken achterkant uitgelubberd.Her en der schroefgaten in dashboard. Enkel e-ramen voorzijde. Totaal géén extras.
LM velgen zilvergespoten inclusief de naafkappen, gladde banden...
Techniek:
Bovenop de motor was een grote hardpplastic dop gesmolten, weet niet meer of dat nu de olievuldop was..
Terwijl ik het expansievaatje openschroefde zei de verkoper dat er olie in het koelwater zat. Dat was niet waar, er zat helemaal niets in het expansievaatje. Vervolgens zei hij dat de radiator lekte en als ie met zijn hond ging rijden hij watwater bijvulde. Ik heb verder niets meer gecontroleerd, niet gereden/niet meer gestart..
Conclusie: Dit is geen auto voor mij, misschien dat iemand er nog voor onderdelen brood in ziet?
Vraagprijs 400 euro, ik vermoed dat ie voor 300 ook wel weg kan, de sloper gaf er sowieso 200 euro voor vertelde de overigens relaxte verkoper...

Groeten !

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC