Hè?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2016 11:17 #1432055 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic No Problem
Geen probleem Henk.

Kleine moeite om te doen als ik de foto's eenmaal binnen heb.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2016 19:37 #1432211 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Redactie
Let op als redactie ontvang ik graag foto's van evenementen en andere 700-900-s90-v90 gerelateerde dingen voor in de Factor.
Over de FTP server is inderdaad al eens gesproken, mede door het feit dat ik veel foto's heb die bijvoorbeeld niet geplaatst worden.
We gaan eens kijken of het e.e.a. weer geüpdatet kan worden, want het minste wat we kunnen doen is het i.i.g. bijhouden.

En laten we er met z'n allen de schouders eronder zetten :)

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2016 22:07 #1432673 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Toegevoegd
<div>
Er zijn weer wat nieuwe evenementen toegevoegd :)</div>
<div>
Ik ga morgen weer een zwikkie uploaden en eens kijken wat ik nog meer heb ik het 'archief'.</div>
<div>
 </div>
<div>
Mochten mensen dus foto's geschoten hebben van evenementen stuur ze dan door naar, <a href="mailto:redactie@volvo700vereniging.nl">redactie@volvo700vereniging.nl.

<div>
De voorkeur heeft het om een WeTransfer link toe te sturen, zodat de mailbox niet al te vol loopt met losse berichten i.v.m. mogelijke limieten.</div>
<div>
Bij vragen sta ik altijd paraat voor een antwoord :)</div>

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-12-2016 19:34 #1433189 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Voor de geïnteresseerden
Er is weer een hele bak foto's toegevoegd in het 'Fotoalbums evenementen' segment op onze website.
Voor nu zijn dit bijna alle foto's welke ik als redactie binnen heb gekregen van de evenementen van het afgelopen jaar.

Mocht iemand er nog meer hebben, dan hou ik me uiteraard aanbevolen :)

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2016 19:13 #1433332 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Hè?
Nou wordt er weer een reactie op een draadje zonder verdere uitleg hierover op het forum verwijderd.
Wat is er hier aan de hand, iemand wil iets aanschaffen met een bepaald type Peugeot dieseltje, gaat zitten Googelen en vindt een topic op ons forum dat 4,5 jaar geleden gestart is door Paul Aupers.
Diegene meldt zich aan op ons forum alleen maar om de vraag te stellen of de problemen met die motortjes al opgelost zijn, 4,5 jaar na de start van dat topic.
Daarop reageert Henk Dalhuisen met de opmerking dat het eigenlijk niets met de doelstellingen van de 700 vereniging te maken heeft, terecht in mijn ogen, en dan blijkt die reactie van Henk verwijderd te zijn.
Waarbij Henk nog zo vriendelijk is diegene die die vraag stelde naar de Facebook pagina van Maarten de Rijke te verwijzen.
Er is dus in die reactie van Henk Dalhuisen geen onvertogen woord gebezigd, en het wordt toch verwijderd.
Hebben we nou niets anders om ons tijdens de kerstdagen druk over te maken?
Ja, deze inbreng van mij misschien, tegen niemand persoonlijk gericht, maar wordt mogelijk ook wel verwijderd.
Allemaal onder de noemer aangepaste forumregels?

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2016 21:00 #1433337 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Uitleg
Hallo Ton

Het ging om een oud draadje. Om daar na vier jaar nog over op te merken dat het hier niet thuis hoort, is op z'n zachtst gezegd "wat laat". Het draadje hoort inderdaad niet thuis in "Diesel", maar in de "Kletshoek", die destijds speciaal is aangemaakt voor alle onderwerpen die niet over de Volvo 700 gaan. Daar staat het draadje inmiddels ook, zoals je kunt zien.

Henk had dus gelijk, al was ie daar "wat" laat mee. Maar de reden waarom de opmerking verwijderd is, is de toon waarop Henk reageerde. Er is onlangs door het bestuur besloten, dat we strakker moeten modereren op "negatieve toon". Dat is dus bij deze gebeurd.

Na het verwijderen is er een PB gestuurd, maar die is helaas in eerste instantie naar het verkeerde account gestuurd. Dat is nu gecorrigeerd.

groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2016 22:13 #1433339 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lijkt
hier wel een kippehok,er begint er een te kekkelen en de rest kekkeld gewoon mee,je kan op dit forum echt niets meer kwijt want voor dat je het weet en wel zonder uitleg is het al verwijderd lijkt meer op een klasje vol met kleuters .

Groeten Ted.

Ook dit zal wel weer spoedig verwijderd worden ga gerust je gang en hou u vooral niet in .

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2016 22:23 #1433340 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Je kekkelt weer lekker mee,
Je kekkelt weer lekker mee, Ted!

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2016 22:34 #1433343 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Maar,
Ted kekkelt in ieder geval niet met de massa mee Lex!

Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2016 22:36 #1433344 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic reactie
Hallo Henk

Nee, je bericht is niet stiekem verwijderd. Het privebericht daarover heb ik per ongeluk aan het verkeerde adres gestuurd. Hier is de tekst die daar in stond:

Hallo Henk

a) off-topic mag, maar wel in de "kletshoek" die is daar namelijk voor gemaakt destijds. Daarom heb ik het draadje nu verplaatst.
b) het draadje is al vier jaar oud
c) We willen graag een positieve houding op het forum. Ik heb je bericht dan ook verwijderd en hoop dat je in de toekomst wat positiever bent in je bijdrages.

groetjes

Mathy

Je huidige reactie verdwijnt om dezelfde reden zodra ik dit getypt heb.

groetjes

Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC