Hè?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Kan iemand hier even vertellen waarom dat zonder verdere uitleg van het forum verwijderd is?
Groeten,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Bestaande foto albums van evenementen zijn overigens te vinden via: fotos.volvo700vereniging.nl/
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
En mijn punt is dat als ik niets gevraagd had was er dus nooit een uitleg gekomen dat de discussie verplaatst is naar het moderatorenforum..
Dat is nu dus pas duidelijk geworden, mijn volgende vraag luidt nu dan ook; wanneer kunnen we een verslag van het overleg tussen het webteam en het bestuur over de foto's van evenementen op de site verwachten?
Daar hoeven jullie toch niet zo geheimzinnig over te doen?
Er is eigenlijk in het afgelopen jaar in mijn ogen niet zo veel veranderd, als er iemand naar de mening van het webteam of bestuur vervelende vragen stelt wordt het topic met of zelfs zonder uitleg verwijderd en krijgt het betrokken lid eventueel een reprimande.
Ik wacht het met spanning af,
Groeten,
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Maarten maakte een upload van de foto's naar de website. Nu hij daarmee gestopt is en niemand zich daartoe geroepen voelt / niemand nieuwe foto's van evenemeneten aanlevert komen er in die albums geen nieuwe foto's.
Gegeven de financiele situatie van de vereniging is het niet waarschijnlijk dat er budget is voor ingrijpende aanpassingen aan de site.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik vond het zomaar zonder uitleg verdwijnen van zijn vraag niet netjes.
Overigens was Mathy ook niet zo juichend over de gang van zaken, ook die vond als ik het goed las het ook niet wenselijk om de huidige situatie zo te laten voortgaan.
Groeten,
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Het bestuur wijsheid en improvisatietalent toegewenst,
Adriaan
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Als mensen die foto's maken die beschikbaar stellen. Dan plaatsen wij ze op de site.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar wat mij vandaag uit de slof deed schieten was het feit dat een topic gestart door Henk Dalhuisen waarin hij alleen maar informeerde of het misschien mogelijk was foto's van evenementen op de website te krijgen zonder verdere uitleg van het forum verwijderd werd.
Ik hoop dat ik mijn punt gemaakt heb.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als hoofdredacteur liep ik altijd achter alle foto's aan te hollen, zowel voor de Factor als voor het fotoarchief op de site.
Na 12 september ben ik er niet meer achteraan gaan lopen maar niemand heeft mij foto's toegestuurd of gevraagd zijn foto's te plaatsen.
Ik heb afgelopen jaar even een hele korte discussie met Chris gehad over het plaatsen maar daar is verder nog niets uitgekomen. Chris is geen bestuurslid en kan daar ook geen beslissingen in nemen. Die beslissingen zullen echt vanuit het bestuur moeten komen.
Maar bottomline is dat er 9volgens mij) nog steeds ruimte genoeg zou moeten zijn voor een upload van foto's en wat dat betreft staat er niets in de weg denk ik maar ik ben niet op de hoogte van de bestuursbeslissingen en/of overwegingen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zoals ik al vaker heb aangegeven, is dit alleen de vergaarbak van Maarten, er stonden elders nog 1000 tot 1500 foto's op de site.Jij schreef : Bestaande foto albums van evenementen zijn overigens te vinden via: fotos.volvo700vereniging.nl
groetjes
Mathy