nieuw bestuur

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2016 18:49 #1426963 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foto's
Maar Ton,
Open jij dan ook elke keer een Twitter account, een account bij Instagram, Picasa, Pinterest en weet ik wat er nog meer bestaat aan foto sharing sites of andere social media om te kijken of daar foto's van jouw auto staan??

Ik maak me geen zorgen over je afmelden, de ervaring leert dat je dat wel doet, en jezelf ook weer aanmeldt......., laat je aanmelding gewoon staan, dan kijk je af en toe als je wilt zien of er foto's geplaatst zijn na een evenement en verder kijk je niet. Daar is toch niets mis mee?
Zoals eerder gemeld, Ik zie Facebook voor de snelle reactie en vlug even een fotootje plaatsen. Kort en vluchtig, vooral handig voor "onderweg".
Ik heb altijd (tot 2015) het fotoarchief getracht te vullen (zie het fotoalbum) maar als ik geen foto's van evenementen krijg is er weinig te vullen.
Maar voor "het archief" is het natuurlijk uitermate van belang dat we hier de foto's in het album (laten) plaatsen. FB, en alle andere social media is daar veel te vluchtig in. Hooguit een link naar ene persoonlijke fotopagina van iemand dat dat in leven blijft maar als die persoon de foto's verwijderd werkt de link ook niet meer. Dus ja, ik ben ook voorstander van zelf je archief houden en dit niet toevertrouwen aan social media.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC