Factor, verslagen evenementen

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-11-2015 22:49 #1423248 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Interessant!
Hallo Adriaan

Ik verheug me nu al op je artikel.

groetjes

Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-11-2015 19:32 #1423272 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Boeiend! Ik probeer juist
Boeiend! Ik probeer juist mijn 940 zo origineel mogelijk te houden. Tot nu toe alleen een niet originele radio. Volgend jaar verstralers. Gekker moet het niet worden :-)

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2015 02:21 #1423281 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Konijnenjacht?
Auto's van circa twintig jaar en ouder in originele staat houden, is bij niet al te intensief gebruikt en mits de onderdelenvoorziening het niet laat afweten, goed te doen en redelijk betaalbaar. We weten allemaal wel wat zoal de zwakkere mechanische punten van onze Volvo's zijn. En wat fijn dat met toepassing van actuele techniek daar veel aan te verbeteren valt. Als je zoals ik graag elke dag in je Volvo wilt rijden ( daarvoor heb ik 'm per slot aangeschaft) en wekelijks ruim 600 km rijdt, is optimale betrouwbaarheid essentieel. Origineel of niet, zolang de motor daarmee minder wordt belast, rustiger én zuiniger loopt, vind ik het prima.
Grappig dat je het benoemt, Lex, "zo origineel mogelijk". Maar gaten in de bumpers boren voor montage van verstralers? Ga je op konijnenjacht? :-)

Adriaan

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2015 07:07 #1423282 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Nou, in Drenthe zou
Nou, in Drenthe zou konijnenjacht best kunnen :-)
Reeën gaat helemaal goed (vorige week nog een ree geraakt...). Maar gaten boren is niet het uitgangspint. Dus dat wordt iets knutselen van een verwijderbare beugel.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2015 11:34 #1423284 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Hoewel
Hoewel we afdwalen van het onderwerp van deze Topic ;-) ben ik ook uitermate geinteresseerd in alle mogelijke upgrades aan onze bakstenen.

Ben bijvoorbeeld bezig met:
- Olie tempsensor (duale sensor)
- 302 mm remmen (liggen klaar)
- V70-3 stoelen op 940 frame
- Antiverblindingsspiegel (elektrisch)

Om weer terug te gaan naar het topic, ik heb wel eens gedacht aan een artikel(serie) over het beste van de website, waarin we de link leggen tussen de website en het blad (cross-mediaal heet dat geloof ik)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2015 23:29 #1423312 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 4 voor 4
Hallo Jerry

[quote=Jij}Ben bijvoorbeeld bezig met:
- Olie tempsensor (duale sensor)
- 302 mm remmen (liggen klaar)
- V70-3 stoelen op 940 frame
- Antiverblindingsspiegel (elektrisch)[/quote]

Foto's van maken, artikeltje bij schrijven, opsturen naar Chris. Vier artikeltjes voor even zoveel uitgaves van de Factor 700.

groetjes

Mathy

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2015 23:08 #1423348 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Format
Voordat enthousiaste leden direct kopij gaan inleveren, lijkt het me uit praktische overwegingen wel handig om de redactie allereerst in de gelegenheid te stellen om te bekijken hoe zo'n rubriek er uit zou kunnen zien. En welke daaraan gekoppelde tekstlengte (aantal woorden) zou moeten worden aangehouden. Ook handig om te weten: de minimum kwaliteit van bijbehorende foto's. Met dergelijke richtlijnen kan de redactie zich veel werk (en miscommunicatie) besparen. Kortom: graag een helder format, Chris. Ik wens je veel succes!

Adriaan

• ADRIAANB234FT
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-11-2015 10:26 #1423410 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Niet storen
Een broedende kip moet je etc

Adriaan

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2015 19:57 #1423479 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Dan kreeg je toch zure eieren?
Leuk om te lezen dat er een boel enthousiasme is voor het opstellen van een nieuwe rubriek in de Factor.
Momenteel ben ik druk bezig met alle andere betrokkenen om deze Factor af te ronden en naar de drukker te sturen.
Dus ik kan op kort termijn wel even kijken wat er mogelijk is voor beide voorgestelde rubrieken.
De link met het forum als een 'tuning' rubriek in de Factor lijken mij i.i.g. erg leuk en boeiend :)
Mochten er bij leden vragen zijn over hoe een artikel aan te leveren of hoe lang een artikel mag zijn, dan ben ik uiteraard altijd bereikbaar via het redactie@volvo700vereniging.nl e-mailadres.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2015 18:08 #1423949 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Update

Inmiddels ligt de Factor bij de drukker en zal deze, mocht de post meewerken :), voor de kerst bij iedereen op de mat komen te liggen.

In de Factor wordt o.a. wat meer informatie gegeven over het verslag van de BALV en de Visie, de interim vicevoorzitter heeft reeds een reactie op het forum geplaatst over dit punt.

Mochten er leden zijn met nieuwe ideeën voor de Factor stuur ze dan op naar redactie@volvo700vereniging.nl, zodat we dit kunnen bespreken en eventueel kunnen inpassen.

Tevens nog het verzoek aan de aanwezigen van onderstaande evenementen om wellicht een kort verslagje te typen van het evenement. Mocht u foto's gemaakt hebben, stuur ze dan ook op!

- Sleuteldag Carlo Schmidt, 24 oktober 2015

- Sleuteldag Nordicar, 31 oktober 2015

Kopij aanleveren:

Voor wat betreft het aanleveren van kopij zijn er eigenlijk geen regels of voorwaarden. Dit geldt ook voor de gemaakte foto's, ik kan een heleboel doen met de kwaliteit van ingestuurde foto's.

Stuur dus alstublieft alles op wat er is, zodat er samen voor gezorgd wordt dat er een leuk artikel in de Factor komt.

Mocht men tijd en zin hebben om een stukje tekst te typen, typ er dan gerust op los!

Ed de Vries doet altijd een goede stijl en spellingscontrole van het ingeleverde stukje en zorgt er voor dat de ingestuurde tekst een goed samenhangend verhaal wordt en dat het zonder spelfouten in de Factor komt.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC