Sleuteldag 3 oktober 2015 Bosscha Langezwaag.
- Jan Huijsmans
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2015 19:55 #1421961
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Afgemeld
Vandaag een 'pre-apk' gedaan. (eigenlijk een poging om de apk naar voren te trekken) en daar kwam uit dat beide (accu) bakken aan vervanging toe zijn. Met alle andere punten die aan de wagen zijn, heb ik besloten dit als terminaal te bestempelen, dus geen kluswerk meer aan deze wagen, anders dan sloop om de leuke onderdelen eraf te halen en op reserve te leggen voor een opvolger.
Aangezien het best wel druk is nu hier, ga ik (waarschijnlijk) ook niet op de koffie komen. (of iemand moet een hele leuke aanbieding voor me hebben
)
Aangezien het best wel druk is nu hier, ga ik (waarschijnlijk) ook niet op de koffie komen. (of iemand moet een hele leuke aanbieding voor me hebben

Jan Huijsmans
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
25-09-2015 14:57 #1422005
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Foutcodes uitlezen?
Is er hier iemand in bezit van een diagnose instrument die ook in Langezwaag komt en die OBD foutcodes kan uitlezen/wissen bij mijn 940? (ik verwacht een aantal ABS storingen in het geheugen aan te treffen)
groet,
Pascal
groet,
Pascal
28-09-2015 13:16 #1422055
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Ik sla definitief over
Ondanks dat het altijd gezellig is, sla ik nu helaas even over. Maar als het goed gaat dan ben ik bij Nordicar met een vers fornuis
(ideeën voor een andere bijnaam kunnen ter plekke aangedragen worden)

Jan Huijsmans
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2015 11:20 #1422127
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Helaas
Had me verheugd op eerste keer sleutelen in Langezwaag, maar helaas opnieuw uitstel, deze keer wegens ziekte. Waardeloos met zulk weer. Wens iedereen een fijne sleuteldag. En tot een volgende keer dan maar.
Adriaan
Adriaan
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2015 12:29 #1422128
door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Bezoekje Langezwaag
Ben weer terug in NL, de kans dat ik morgen " even " in Langzwaag ga kijken is 99,99% en, als ik kom, is het 100% zeker dat ik niet in de weg ga lopen...............
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2015 17:56 #1422131
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De Roze koeken
Roze koeken liggen al in de Doos! Tot morgen!

- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2015 22:01 #1422139
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Helaas kan ik morgen mijn
Helaas kan ik morgen mijn cursus 'Fries voor beginnende sleutelaars' niet volgen.
Veel plezier morgen!
Fryslân boppe!!
Veel plezier morgen!
Fryslân boppe!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2015 21:50 #1422152
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sleuteldag Garage Bosscha Langezwaag.
Dit was weer een Topdag voor de Volvo700vereniging, grote
opkomst, Camper voor de deur, een lid uit België, veel Friezen, Noord Hollanders, Gelderlanders, Brabanders e.t.c. Uitstekende adviezen van Katrines en Henk om diverse problemen aan onze Bakstenen op te lossen, De inwendige mens werd uitstekend verzorgd door onze Vrouwelijk medewerkster met Soep, Vlees en Broodjes.
Bedankt en graag tot een volgende keer.
Groet Mart, Lidnr.: 950
Groet Mart.
opkomst, Camper voor de deur, een lid uit België, veel Friezen, Noord Hollanders, Gelderlanders, Brabanders e.t.c. Uitstekende adviezen van Katrines en Henk om diverse problemen aan onze Bakstenen op te lossen, De inwendige mens werd uitstekend verzorgd door onze Vrouwelijk medewerkster met Soep, Vlees en Broodjes.
Bedankt en graag tot een volgende keer.
Groet Mart, Lidnr.: 950
Groet Mart.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
03-10-2015 23:28 #1422161
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Katrinus
Ik sluit mij volledig bij Mart aan. De organisatie van Henk en Katrinus was perfect. Er was een goede opkomst, van zowel sleutelaars als niet-sleutellaars die even een bakkie kwamen doen en kwamen bijkletsen. Zelf heb ik de bakolie van mijn automaat ververst en geleerd hoe je de remblokken vervangt (Willem nogmaals dank voor je hulp). De soep, broodjes en rollades smaakten prima en tussendoor weer diverse clubleden gesproken in het zonnetje. Kortom: een lekkere ongedwongen sfeer in Langezwaag met veel saamhorigheid. Tot de volgende keer bij garage Bosscha!
groet,
Pascal
groet,
Pascal
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2015 09:41 #1422166
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mijn eerste Sleutel (koffie) dag Bosscha
Nog niet eerder een sleutel dag mee gemaakt, maar wat ik zag, was een goed geoliede machine. Prima sfeer en iedereen was al druk bezig, toen ik kwam kijken om kwart over tien. Kort voorstel rondje gedaan , en een kijkje bij iedereen die bezig was, wat kletsen, bakje koffie, en rond half een weer terug huiswaarts.Een mooi bedrijf, en complimenten voor de organisatie!
Moderators: Jerry Stam