Forumtransport gevraagd: Harderwijk ri. Eindhoven
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2014 01:04 #1407160
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Postbedrijf.....
Wat een zooitje;
Er liggen op dit moment:
3 speciaal voor mij gemaakte (3-D print) onderdelen in Colorado-Springs post-kantoor....kwijt sinds 27 juni....
Een complete RVS 316 pomp, bezorger kon de straat niet in (opgebroken..), stuurt de pomp retour afzender.......kwijt....
Boze klant, 2e pomp niet 1,2,3, leverbaar, leverancier wil niet zomaar een tweede pomp opsturen..............
om gek van te worden!
Er liggen op dit moment:
3 speciaal voor mij gemaakte (3-D print) onderdelen in Colorado-Springs post-kantoor....kwijt sinds 27 juni....
Een complete RVS 316 pomp, bezorger kon de straat niet in (opgebroken..), stuurt de pomp retour afzender.......kwijt....
Boze klant, 2e pomp niet 1,2,3, leverbaar, leverancier wil niet zomaar een tweede pomp opsturen..............
om gek van te worden!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2014 23:51 #1407218
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Kom je wel vaker in de buurt
Kom je wel vaker in de buurt van Roermond? Ik kom zeker 1x per maand in de buurt van Harderwijk, mijn vader woont nl in Nunspeet. Heb er geen probleem mee om dat ding mee te nemen echter ik kom de laatste tijd zelden in de buurt van Eindhoven.
Grtz, Daniel
Grtz, Daniel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2014 02:22 #1407226
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic google maps
Google maps leert me dat van Nunspeet naar Roermond langs Venray voert. In het weekend ben ik vaak daar in de buurt te vinden. Dat zou ook een optie zijn voor me, maar dan moet het qua tijd wel weer handig uitkomen voor jou. Rendez-vous bij tankstation is een optie.Maar...Verkoper is eigenlijk niet zo van het verzenden, maar gaat toch kijken of hij iets van verpakkingsmateriaal kan vinden... Hij zal me op de hoogte houden.Wordt vervolgd...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2014 00:47 #1407621
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic opgelost...niet meer nodig
Niet meer nodig, de beste man heeft het pakketje verstuurd en het is vandaag aangekomen. Gisteren om 17.15 verstuurd en vanochtend om 10.00 stond de postbode voor de deur. Toch bedankt !
Moderators: Jerry Stam