Forumtransport gevraagd: Harderwijk ri. Eindhoven
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Het gaat om een 24V natostekker ( qua grootte moet je denken aan een pot pindakaas ) en de prijs is 10 euro. Nu is Eind-Har-Eind een 300 km en omgerekend dus een dertig liter benzine. Daar gaat de prijs van de steker dus nogal mee omhoog.
Ik vroeg me dus af of er iemand op het forum wel eens met enige regelmaat in de buurt van Harderwijk komt en wel eens in de contreien van Eindhoven.Evenzo heb ik wellicht nog een artikel uit omgeving R'dam op de plank.Aflevering heeft niet zon haast, ik kan er best op wachten.Iemand ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Gisteren was ik in Harderwijk en zojuist zwaai ik 2 jongens uit met een 240 uit de buurt van Uden. Sorry.
24v NATO stekkers zijn toch wel redelijk te vinden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Of als aangetekend pakket. Verzekerd tot 500 euro. Kost € 8,05 bij PostNL. Zie <a href=" www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen...dopties/aangetekend/ " target="_blank">hier. De gemiddelde pot pindakaas past niet door de standaard brievenbus (38 x 26,5 x 3,2 cm), dus als brief kun je 'm sowieso niet versturen.Dirk342 schreef : waarom niet de verkoper vragen om op te sturen (na betaling van 6.75 onverzekerd en 8.75 verzekerd) ?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Kleine is met schroef-dop, grote met een rubber-dop.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Maar als de verkoper reageert kan het voor tips over de verzending al te laat zijn. Daarnaast is het een beroepsafwijking. Ik werk n.l. bij een postbedrijf en heb dus wel vaker met "versturen" te maken.
groetjes
Mathy